Toegang tot de Nokia 3310 het Postvak IN

P

pampers

Guest
Hallo, ik heb een hulp op dit onderwerp .. Ik had een database in MS Access met Visual Basic 6.0, maar de ingangen van de databank is afkomstig van de mobiele telefoon (Nokia 3310) inbox .. Hoe krijg ik toegang tot of kopiëren de inbox van de mobiele en de boodschap een input voor mijn programma? Moet ik een microcontroller gebruiken op deze kwestie? Ik heb echt een hulp op dit gebied nodig hebben, dit is een van mijn projecten op school .. help Please. Dank.

geen noodzaak om microcontroller.attach ur mobiele telefoon gebruiken om seriële poort en als ur mobiele telefoon ondersteunt AT-commando's vervolgens uit ur VB-programma te sturen AT-commando's naar de telefoon en ontvangen van gegevens uit de inbox in ur VB-programma .. simpleeeeeee: D

Kent u commando's in Visual Basic 6.0 die toegang tot de Nokia 3310? Wij adviseren om deze telefoon te gebruiken en toegang hebben tot de inbox van onze professor .. Hoop dat u mij uw response.Thank U ..

Ik denk dat er een module in VB die kan worden gebruikt om de Nokia-telefoons toegang tot, en het maakt gebruik van het FBUS protocol. Probeer het te google, misschien vindt u een.

check out www.embedtronics.com Nokia 3310 maakt gebruik van FBUS protocol dat draait op 115Kbauds. gnokii.org heeft ook veel informatie die je nodig hebt. Ik heb net een project afgerond voor de interface nokia 3310 te microcontroller

Glenjoy,, Ik denk dat er een module in VB die kan worden gebruikt om de Nokia-telefoons toegang tot, en het maakt gebruik van het FBUS protocol. Eventuele links of sites? pls bericht updaten dankzij ...

dan graag advies .. thanks [size = 2] [color = # 999999] Toegevoegd na 46 seconden: [/color] [/size] dan graag advies .. bedankt

Nokia 3310 SMS-controle Vrienden, ik heb deze tutorial geschreven voor iedereen die wenst te FBUS protocol voor Nokia 3310/5110/6110 (oudere Nokia) controleren met 89S52.Pls gaan via deze pagina www.ucdevelopers.page te begrijpen. tl en druk op de handleiding daar. Ik zal hexadecimale code snel uploaden voor AT89S52:)

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back