Toegang op afstand Linux van WindowsXP

N

no_mad

Guest
Hallo allemaal, Mijn laptop is dual boot (Linux & Windows XP). Elke keer als ik ben op WindowsXP Ik heb geen toegang tot mijn home directory die op Linux. Ik moet opnieuw en opnieuw opstarten op Linux om toegang te krijgen tot mijn home directory. Zijn er software die op afstand kunnen toegang krijgen tot Linux als ur op WindowsXP? Is het kan worden gedaan op dual boot notebook? Ik weet Kolibrie kan doen. Maar, van PC naar Linux werkstation. Corrigeer me als ik verkeerd ben. Mijn kennis van netwerken is niet zo goed. Please help me. Bij voorbaat dank,-no_mad

Hallo, op afstand betekent dat je de andere machine bron van uw huidige toegang. Er moet een manier om twee os gelijktijdig op een computer, gebruik hulpmiddelen zoals vmware, is kolibrie wel ok. En als je gewoon nodig hebt om de linux directory die wordt hidded op WindowsXP monteren, dan kunt u proberen deze software; Ext2 Installable File System voor Windows. http://www.fs-driver.org/ Met vriendelijke groet,

Ik heb met succes VMWARE. Het nadeel is dat het het geheugen tussen Windows-en UNIX-delen. je zou beter een groot geheugen! OkGuy

hi, ik denk dat uw eis is gewoon om de linux schijven monteren in ramen en toegang (lezen en schrijven). er is een software genaamd toonbeeld mount alles, het u toestaat om ext2, ext3 schijven monteren in ramen met lees-en schrijftoegang. Amarnath

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back