TMS320R2811PBKA

Z

zememerack

Guest
Everythin begonnen toen ik op zoek was naar MAX3238 monsters op de Texas-instrumenten website.Als ik een formulier ingevuld waren er nog enkele lege velden in een product kolom.Dus wat anders heb ik nodig?Toen zag ik een 150 MIPS DSP TMS320R2811PBKA zodat ik het bestelde ook.Nu heb ik het en ik ontmoette veel serie problemen, tot heks antwoorden die ik could't vinden in de datasheet.Dus ik ben askin je, heb je som ervaringen met deze dsp, sommige schema's voor de ontwikkeling boord of een starterkit, hoe het programma als het nodig is en zo verder en zo verder.

hoi.
Ik heb gewerkt met een F2811.
Bekijk het spectrum digitale's website!er een bord F2812 handleiding.u kunt gebruiken dat.
U moet gebruik maken van een spi flash-geheugen om programmacode te slaan tot het opstarten.
Ik stel voor dat U gebruik maken van een ponyprog of soortgelijke programma's aan via een eenvoudige spi programmeur.U moet verbinden het geheugen en de DSP via een dubbele rij-connector, om ze te scheiden.in de programmering modus, de programmeur kop verbinding met het geheugen, en in de normale modus, moet U jupers plaats op de connector, sluit de 2 IC's.
Gebruik fundamentele Quarz cristal!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back