TMS320F2811 RS232 programmering

B

buenos

Guest
Hoi allemaal!
Ik heb geprobeerd om te downloaden mijn helloWorld-code, aan de DSP, via RS232 seriële poort van de PC.de bootloader in de DSP beantwoord goed, voor mijn PC-Windows-toepassing, en ook voor de HyperTerminal, op de juiste manier.dit is de sci bootloading.de DSP in mijn hardware,
en niet in een evalboard.

(de methode: ik stuur een 'a' voor autobaud vergrendeling, dan is de DSP stuurt het 'a'. na dat als ik stuur AAH en dan 08u, stuurt terug, en wacht op nieuwe karakters, en stuurt ze allemaal terug . Als ik u een niet AA-08, dan is het niet iets terug sturen. Het is normaal, sci opstarten.)

zoals ik hoorde, is er een andere manier: hij kan het programma op-chip flitser, met het spectrum van digitale sdflash nut, met enkele speciale bestanden via RS232.
Mijn probleem: Ik heb het geprobeerd, maar het kan geen verbinding maken met de DSP.Waarom was dat?Ik kan verbinding maken met de DSP, via HyperTerminal.Heb ik iets te branden aan de on-chip flash via J-tag?in de theoretische manier is het mogelijk om te branden van de flitser, via RS232.denk ik.(net opstartpartitie een flash-brander sci en download de echte code aan deze brander)

De sci boot gewerkt, maar de heloworld niet.Misschien heb ik iets gemist in de code schrijven.maar dat zal ik niet te weten dat mijn code is goed of fout, tot ik kan geen gebruik maken van een Shure werken flashburner of bootloader.(Ik heb geen xds510 of vergelijkbaar)

Op de eerste plaats de sdflash zou moeten werken, maar het werkt niet.Nou, hoe moet ik configureren, goed te werken?Ik lees de pdf over, maar ik heb niet vinden reoson van dat in het.

Is er iemand die gebruik heeft gemaakt van deze sdflash-RS232-methode?

Hoi!
U bent zeer goed over de programmering TMS320F2812 zo kunnen jullie mij schema's voor het instrument van dat pgramming?
Mail naar mij: vienthong (at) visl.gov.vn
Hartelijk dank!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back