TMS320C6000 Leeropdracht ROM

S

Sphinx

Guest
Salam

Please do you have it?Zo ja, kan je delen?

hxxp: / / focus.ti.com / general / docs / universiteit / univ.tsp? templateId = 5807 & navigationId = 10538 & path = templatedata / cm / univgen / data / univ_course_rom & DCMP = OTC-UniversityProgram & HQS = Nieuwsbrief NL univjan052edrom

Code:Onderwijs TMS320C6000 ROM

Tweede editie bestrijkt nu TMS320C6416, TMS320C6713 en TMS320C6711 DSK.Literatuur # SSQC012Geschreven door bekende auteur en docent dr. Naim Dahnoun van Bristol University, UK, ontvanger van de eerste TI DSP Educational Award, deze ROM is een bijgewerkte en uitgebreide versie van de eerste TMS320C6000 Leeropdracht ROM (Literatuur # SSQC006)Het materiaal beschrijft de TMS320C6000 architectuur in detail, introduceert Code Composer Studio (CCS), het Operating System (DSP / BIOS), Software Optimalisatie en ook voorziet in gemeenschappelijke DSP-toepassingen die worden uitgevoerd op TMS320C6711, C6713 en C6416 DSP Starter Kit (DSK) platformen.

Het materiaal is geschreven en trialed door Dr Dahnoun en vervolgens uitvoerig beoordeeld door een panel van geselecteerde academici over de hele wereld.
Het resultaat is TI s meest uitgebreide set van didactisch materiaal en programma's ooit bijgedragen aan het technisch onderwijs.Inhoudsopgave:Hoofdstuk 1 Inleiding tot de TMS320C6000 DSP familie.

Hoofdstuk 2 TMS320C6000 architectuur.

Hoofdstuk 3 Software Development Tools, CCS en DSK6711, DSK6713 en DSK6416.

Hoofdstuk 4 DSP / BIOS.

Hoofdstuk 5 begrijpen en programmering de Enhanced Direct Memory Access.

Hoofdstuk 6 Inzicht en programmeren van het Multi-channel Serial Port gebufferd.

Hoofdstuk 7 Lineaire montage.

Hoofdstuk 8 Inzicht en programmeren van het External Memory Interface.

Hoofdstuk 9 Inzicht in de boot loader.

Hoofdstuk 10 Inzicht en programmering Interrupt Functions.

Hoofdstuk 11 Interfacing C en Assembly Code.

Hoofdstuk 12 Software Optimization Techniques.

Hoofdstuk 13 Numerieke Issues.

Hoofdstuk 14 Finite Impulse Response (FIR) filter Implementation.

Hoofdstuk 15 Infinite Impulse Response (IIR) Filter Implementation.

Hoofdstuk 16 Adaptive Filter Implementation.

Hoofdstuk 17 Goertzel Algoritme Implementation.

Hoofdstuk 18 Uitvoering van de Discrete Cosine Transform.

Hoofdstuk 19 Fast Fourier Transform Implementation.

Hoofdstuk 20 hardware interface en andere toepassingen.

Hoofdstuk 21 eXpressDSP, XDAIS en referentiekaders.

Hoofdstuk 22 Referenties.

Wees gegroet, ik ben op zoek naar dezelfde materialen als goed, hoeft u uiteindelijk in staat om de kopie te verkrijgen?
Please drop me a line!

Als iemand het boek van Naim heeft plz uploaden of zorgen voor mij de link naar het te downloaden.

Hoi,
Ik heb een Wesite waarin je kunt zien dat de dia's van dr. Naim Dahnoun.
Ik hoop dat het nuttig voor je.
http://server.oersted.dtu.dk/31611/?Notes_Dahnoun/main.table

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back