TL494 duty cycle control te helpen!

M

Manmash

Guest
Ik gebruik TL494 om PWM te genereren. de max duty cycle is 45% en ik moet 20% die ik moeite te verkrijgen (datasheet is bevestigd) .... volgens de datasheet, begreep ik dat de duty cycle kan worden gecontroleerd door het aanpassen van de spanning op de feedback pin (3) ..... Ik krijg steeds dezelfde output 5v, ongeacht wat de spanning op pin 3 is ... wat doe ik verkeerd? Alle hulp wordt zeer gewaardeerd ............. [SIZE = "4"] [COLOR = "red"] MOD: Uw attchment was de datasheet van het apparaat dat vrij is te vinden op het net. Upload geen alles wat je krijgt op het net. In plaats daarvan een link naar het bestand als verplicht is voldoende. Lees de regels / announcemnets tot avaoid waarschuwingen. [/Color] [/SIZE]

... wat doe ik verkeerd? Alle hulp wordt zeer gewaardeerd .............
In plaats daarvan verwacht de leden kijken naar de datasheet van het apparaat, kunt u uw schema uploaden waar de PWM is implimented en verwachten een betere respons.

Als u wilt duty cycle control, moet u de stekker van de feedback-lus. Gewoon gebruik maken van open-loop te configureren.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back