tijd stijgen en dalen tijd van omvormer

P

p.sivakumar

Guest
Hoi
Zowel N-MOS en p-MOS breedtes zijn minimale breedtes (dat betekent dat we niet kunnen folde aan de stijgtijd daling) dan
Om de tijd gelijk stijgen en dalen handhaven tijd om de omvormer Wat zijn de stappen die je gaat tack?

Bedankt
Sivakumar

handhaven stijging en daling tijd breedte van PBO's is over het algemeen genomen als 2,5 tot 3 keer die van NMOS, zoals elektronen snelheid is meer dan gaten ....

dont know what u bedoelt met minimale PBO / NMOS breedte ..

hoop dat dit helpt,
Prasad

Hoi
Eigenlijk wat je explaind is juist, maar wat ik vraag is ....

mijn p-MOS en N-MOS breedten van de omvormer is dezelfde die ,36 u voor 0.25u technologie
p-mos breedte is 0.36u
n-MOS breedte 0.36u (dit zijn minimale breedtes voor diff 0.25utech)
we kunnen niet afnemen breedtes onder deze breedte, omdat de regels van de DRC
op hetzelfde moment kunnen we geen verhoging van de breedte van p-MOS en N-MOS deze breedtes beyound omdat dat mijn ontwerpen volgens functionality.that betekent dat we moeten de gelijke breedten voor zowel N-MOS en voor p-mos te handhaven. stijgen nu tijd is meer in vergelijking met vallen tijd omdat geringe mobiliteit vervoerders in p-mos.

mijn doubut is ..

Wat zijn de verschillende stappen die je gaat overstag om de opkomst en ondergang gelijk tijden van bijzonder omvormer?

Bedankt
Sivakumar

r van zowel transistor dus minder groot???en slechts 1 contact voor elke verspreiding?

iets anders, ook ik zou graag willen weten het antwoord in deze situatie.

bedankt,
Prasad

ga door Digital Design door Rabbay, nette uitleg wordt gegeven

He,
Heeft u ingecheckt in het layout.B, omdat ik voel met dus minder breedte U kan geen verbinding het contact voor de buiten gebracht met de verspreiding b'cos contact opnemen met de minimale breedte groter is dan verder that.And slechts een contact is ook niet erg reliable.If u echt wilt o duwen gelijke opkomst en ondergang tijd kan u proberen met de lengte van de NMOS iets hoger dan het minimum length.I denk dat zal zo het werk in dat geval zullen compenseren voor lage snelheid gaten.
groeten,
Pratap

Hoi,
Ik denk niet dat het zou triviaal mogelijk zijn om te doen wat je wilt.Ik heb nog nooit dit soort design waarbij de breedte van p-MOS een n-MOS transistoren worden gehouden gelijk.Meestal voor elke technologie bibliotheek, een constante is vastgesteld die compenseert voor de mobiliteit verschil tussen de vervoerders in N-en P-MOS MOS.De hele technologie bibliotheek stelt dan is deze verhouding tussen de breedte van N-en P-MOS MOS.
Hope this helps,
KR
Aviral Mittal.

Hoi
Ik geconfronteerd dit probleem in een van de interview.what vroeg hij is ....... volgens mijn functionaliteit mijn p-MOS en N-MOS breedte moet handhaven
gelijk (niet minimale breedten), dan hoe kan u gelijk de opkomst en ondergang keer met die verandering van W en L waarden?

Bedankt
Sivakumar

kunt u een blik op de invertor voor klok boom synthese in founday staan cel bibliotheek, die zeer goede balans voor de R / F rand heeft.

Hoi
Ik heb een andere methode te gebruiken this.U lichaam ias techniek doen, zodat de Vt van NMOS zal toenemen. Dus u krijgt gelijk vertraging als de stromingen zal dezelfde zijn voor zowel de pull-up en pull-down.
Hope that helps.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back