TIA Amplifier Design

E

Eamonn

Guest
Kan iedereen delen ontwerp tips voor het ontwerpen van een transimpedance versterker of me naar een geschikte tekst?

Bedankt

Eamonn

[edit] Net gebruikt het forum search functie [doh!] & had gelezen ronde enkele van de hits.De voorbeelden gegeven voornamelijk lijken te zijn met behulp van op-amps - Ik
ben het ontwerpen van een mmic & de bandbreedte ik werk, is 50MHz tot 1GHz,
en het ontwerp moet zo weinig mogelijk lawaai.

Kan iemand helpen?

Nokia to firma, która najbardziej odczuła skutki swoich decyzji sprzed kilku lat. Porzucenie własnego systemu (MeeGo), spółka i póżniejsza asymilacja z Microsoftem i w końcu utrata praw do produkcji wszelkich telefonów dorowadziły firmę ''na samo dno''. Wiele osób (w tym ja) myślała, że dawny gigant po prostu umrze śmiercią naturalną. Wiadomym było...

Read more...

Check razavi boek, geïntegreerde schakelingen voor optische communicatie, is het zeer nuttig

khouly

Dankzij Khouly

Ik zag de Razavi boeken op Amazon, maar ik heb Sackinger's' Breedband Netwerken voor Optical Fiber mededeling 'in plaats als het leek te zijn die relevant zijn voor mijn probleem.

Heeft u het boek Razavi & zo ja, is er een ontwerp-handleiding / tutorial sectie over TIA ontwerp met behulp van FET?

http://www.edaboard.com/viewtopic.php?t=92412&highlight=razavi
U vindt het hier

khouly

Cheers mate

Denk dat ik heb voor de opbouw van een aantal punten voordat ik kan toegang krijgen tot de koppeling

Eamonn

Dit ftopic251169.html is zeer recent ...

Springer Series in geavanceerde micro-elektronica

Zeer gevoelige optische Ontvangers

K. Schneider
H. Zimmermann

Zoeken in titels edaboard alle posten.
U moet meer punten misschien.Geen vrije spiegel nog niet.
Sackinger boek is op internet, gebruik google, kan vinden.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back