testpin <= klok; niet werkt

B

buenos

Guest
hoi

Ik zou verwachten dat een signaal te wisselen op de proef pin output:
testpin <= klok; (VHDL)
maar het is een constante hoge logica, waar de klok-ingang aan de FPGA is afkomstig uit een oscillator, ik heb gemeten en haar OK / wisselen.

Afhankelijk van de plaats waar het is geplaatst in de entiteit.Als de overdracht is onvoorwaardelijk, je
hebt gelijk.

Het is in het midden van de logica, tussen het begin en einde van de architectuur.

waarom zij er niet aan de klok op de uitgang?Toegevoegd na 7 minuten:eek:h, en het is niet in een proces.is het een probleem?
eerder met Xilinx ik altijd deed dit, nu met Actel mogen niet worden anders?

indien zij zich aan de binnenkant van de klok gevoeligheid proces en verandering met betrekking tot positieve klok rand de o / p zal altijd hoog ..

kan je meer gedetailleerd zijn?Daarom zal het altijd hoog?

Ik heb geprobeerd zonder processen, en ook binnen een proces gevoelig voor klok.Toegevoegd na 1 uur 6 minuten:als ik het selectievakje EDN bestand, lijkt het niet toewijzen van een IO buffer voor deze pinnen.waarom?

voor een ander signaal:
(haven fpga_test2 (richting OUTPUT))
...
Zo fpga_test2_pad (viewRef Prim (cellRef OUTBUF (libraryRef PA3)))

voor dit signaal:
(haven fpga_test10 (richting INPUT))
Ik ben het rijden met een klok, maar dit moet geen ingang.

shanmugaveld schreef:
"Indien zij zich aan de binnenkant van de klok gevoeligheid proces en verandering met betrekking tot positieve klok rand de o / p zal altijd hoog .."

Waarom is het zo duidelijk?waarom is het hoog?gelieve enige uitleg ook.

Ik denk dat dat
komt omdat de enige keer dat de output wordt bijgewerkt wanneer de klok hoog is (stijgende rand).

je bedoelt kloksnelheid de output klok signaal met zichzelf?
dit is niet zo dat ik heb gedaan.

te maken interessant, ik heb enkele wijzigingen:
2 klok ingangssignalen (2 onboard oscillatoren: 66mhz, 32 kHz) zijn naar testpin uitgangen zonder processen.clk1 (66mhz) is kloksnelheid onchip flipflops ook clk2 wordt niet gebruikt op-chip.clk2 kan worden gemeten op de testpin, terwijl clk1 output stucked hoog.
ja soms routes signalen uitgangen,
maar soms ook niet ?????is mijn chip gebroken?Actel proasic3.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back