temperatuur sensor met LM35 en 16-bits PIC

A

allforlife

Guest
hi!
Ik wil een temperatuur sensor ontwerp met behulp van LM35 en PIC24FJ256GB108 (of een 16-bits PIC) en display het resultaat op het LCD.Hoe ga ik abt het.kan iemand helpen met de schakelschema?

wat is de temp bereik dat u wilt meten.Kijk in de datasheet van de schema van de LM35.Dan moet u denken aan de interface methode omdat raden de pic kan alleen 3.3V input.

Ik denk dat u shud een idee hebben van wat u wilt.hoe de interface naar de 16 bit PIC-micro.proberen en doen een schets van uw schema en dan kunnen we nu waar te gaan.controleren datasheet van de micro.je bent zeker gong om de ADC-module te gebruiken op de micro.lm35 is een eenvoudig apparaat in termen van cnnection wanneer u in staat zijn om tru de datasheet lezen.

krijgen een datasheet sommige schets van het GDT diag

Je kan gebruik maken van een spoor naar het spoor van opamp microchip te krijgen volage volle gang.

hoi,
het simpel.raadpleeg LM35 data sheet.in dat er een verbinding diagram.door gebruik te maken dat de uitgang van de LM35 verbinding te maken met je controller een van de ADC-ingang.Als LM35 ingangsspanning = 5V output betekent 0.1V = 1 graad Celsius (Aprox).

net check it out.

Groeten,
Anand.A

check out deze site mag worden zou je een gaan vanaf daar.

http://www.digital-diy.net/16F% 20Examples/LM35DZ.aspx

U kunt ook de tutrials op deze site, maar de programmeertaal die hier gebruikt wordt protonbasic.thats what i gebruikte zijn eenvoudig te begrijpen.hangt af van je

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back