Technieken om de beamwidth patch voor antennes

T

tyassin

Guest
Hoi

Ik ben op zoek naar methoden om de beamwidth voor een patch antenne.Ik ben momenteel op zoek naar de gestapelde patch omdat ik ook behoefte aan bandbreedte en lage cross-pol.

Ik heb een beamwidth van 60 graden of / - 30 graden van Zenith waar ik min of meer constant gewin.Momenteel valt de winst van ongeveer 2,5 dB bij 30 graden.

Hoop dat het zinvol is en iemand kan helpen.

Bedankt.

guess Beamwidth kan worden verhoogd door een verlaging van de patch breedte en ook door een passende reflector indien grootte is geen criterium!

Hoi

OK dus het verminderen van de patch breedte kon helpen.In mijn geval moeten circulaire polarisatie en ik gebruik twee feeds aan acieve dit.Dus wont dit invloed op mijn stralingsdiagram wanneer de ene kant is verandering alleen.
Sorry maar ik ben er niet zo veel in antennes.

Nou omvang is zeker van belang, maar wat extra hoogte kan worden getolereerd.

Groeten

yup ..U wil HV te offeren de bandbreedte en ur patroon te krijgen CUD vervalst ...Als u got enuf hoogte, y dont u proberen designin en simuleert een soort hoek reflector?

Beste tyassin,
zie bijgevoegde files.For verhoging bandbreedte moet je gebruik maken van dual-offset feedline voor sleuf feed patch.For verhoging bandbreedte moet u dik materiaal voor patch substraten zoals 0,81 mm RO4003 bijvoorbeeld.
Sorry, maar je moet inloggen om dit onderdeel te bekijken koppelingseisen

andere zeer belang atricle wie ik aanbevolen is:
Ontwerp van Wide-Band Aperture-Gestapelde Patch Microstrip Antennas
SD Targonski, RB Waterhouse, Lid, IEEE, en DM Pozar, fellow,
IEEE TRANSACTIES OP ANTENNES en vermeerdering, Vol.46, NO.9 september 1998

Hoi

Dank u voor de info-materiaal.
Eigenlijk heb ik deze documenten, maar zoals u zegt, is het voor een grotere bandbreedte.Ik ben meer geïnteresseerd in de grotere beamwidth of sommige maatregelen hebben enkele controle over hebben.

Ik weet dat de grond-vliegtuig is een parameter, maar naast dat ik niet echt zeker.

Groeten

tyassin schreef:

HoiOK dus het verminderen van de patch breedte kon helpen.
In mijn geval moeten circulaire polarisatie en ik gebruik twee feeds aan acieve dit.
Dus wont dit invloed op mijn stralingsdiagram wanneer de ene kant is verandering alleen.

Sorry maar ik ben er niet zo veel in antennes.Nou omvang is zeker van belang, maar wat extra hoogte kan worden getolereerd.Groeten

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back