P
princemufi
Guest
Ik ben momenteel bezig om een tech.dpux voor vtvtlib25 standaard cel bibliotheek.Ik heb in geslaagd om een GDS maken bestand uit de stream.map dossier van vtvtlib.Ik heb gebruik gemaakt van de tutorials die op het net voor de tech.dpux bestand, maar ze vereisen allemaal lef2hdl kon iemand voorstellen hoe het tech.dpux bestand in cadans die informatie voor de cel lay-out heeft te maken.De bestanden heb ik momenteel techfile.cds, template.v (verilog bestand voor alle cel), vtvtlib25.alf, vtvtlib25.tlf en vt_lib.lef.
Ook als iemand een tech.dpux bestand als someties wordt geleverd.Kunt u vriendelijk doorsturen naar mij of hechten aan de post.Mijn e-mail is prince_mufi op hotm ** l dot com.Hulp gewaardeerd
Groeten
Mufi
sorry vergeten te zeggen, een ding.De lef2hld vermelde dossier i is een hulpmiddel niet iedereen weet hoe te laden?omdat dit ook zou helpen.Ik heb geprobeerd koppelverkoop in CIW maar zegt cant be found!.
Ook als iemand een tech.dpux bestand als someties wordt geleverd.Kunt u vriendelijk doorsturen naar mij of hechten aan de post.Mijn e-mail is prince_mufi op hotm ** l dot com.Hulp gewaardeerd
Groeten
Mufi
sorry vergeten te zeggen, een ding.De lef2hld vermelde dossier i is een hulpmiddel niet iedereen weet hoe te laden?omdat dit ook zou helpen.Ik heb geprobeerd koppelverkoop in CIW maar zegt cant be found!.