Tech.dpux en het creëren van lef bestanden

P

princemufi

Guest
Ik ben momenteel bezig om een tech.dpux voor vtvtlib25 standaard cel bibliotheek.Ik heb in geslaagd om een GDS maken bestand uit de stream.map dossier van vtvtlib.Ik heb gebruik gemaakt van de tutorials die op het net voor de tech.dpux bestand, maar ze vereisen allemaal lef2hdl kon iemand voorstellen hoe het tech.dpux bestand in cadans die informatie voor de cel lay-out heeft te maken.De bestanden heb ik momenteel techfile.cds, template.v (verilog bestand voor alle cel), vtvtlib25.alf, vtvtlib25.tlf en vt_lib.lef.

Ook als iemand een tech.dpux bestand als someties wordt geleverd.Kunt u vriendelijk doorsturen naar mij of hechten aan de post.Mijn e-mail is prince_mufi op hotm ** l dot com.Hulp gewaardeerd

Groeten
Mufi

sorry vergeten te zeggen, een ding.De lef2hld vermelde dossier i is een hulpmiddel niet iedereen weet hoe te laden?omdat dit ook zou helpen.Ik heb geprobeerd koppelverkoop in CIW maar zegt cant be found!.

Van Abstract Generator in CIW kunt u tech.dpux bestand.

u kunt u mij vertellen hoe het te maken in abstracte generator?

Ga naar Extra-> Abstract Generator ....

in die Bestand-> Technologie

vervolgens in Technology Editor Bestand-> load LEF (elke verstrekt door gieterij)

sla zal de tech.dpux bestand op te slaan.

Dat lijkt erg behulpzaam.Maar de abstracte generator ik heb is versie 5.0.0.03 en doet de optie van het dossier - de technologie enz. De optie heeft gekregen is bestand --- bibliotheek - dan kies je nieuwe of open of voeg tech-bestand van deze optie.Ook in deze abstracte generator kan ik niet importeren LEF bestand totdat ik een nieuwe of bestaande bibliotheek open.Het spijt me ben heel nieuw voor deze en zou echt appreciate your help.

Ik gebruik ic 5.0.33, vond deze versie door te gaan naar ICFB en bestanden whats new --- --- dit zeggen mij naar de versie nummer, was dit wat je wilde weten?

met 5,0 ICFB moet je abstracte generator 5.4 op waarvan ik de tech.dpux bestand gegenereerd.volg de stappen die ik eerder genoemd.

We hebben een versie er is geen optie voor bestand technologie ---- ---- dit is wat ik krijg wanneer ik start abstract

LOG (ABS-1420): Vanaf Abstract versie 5.0.0 03/19/04 20:09 (lvlinuxy), sub-versie 5.0.33.14, op Linux 2.4.18-17.7.xsmp.

Door de manier ik gebruik Linux besturingssystemen.
Je lijkt veel te weten en zal echt appreciate your help.van kon ik stuur je mijn bestand en als je kunt maken voor mij een dpux bestand zal ik echt waarderen.

Stuur mij uw CDS.log bestand als ik kon voor u uitzoeken wats het probleem met uw ICFB?

Ik heb de bijgevoegde bestand kunt u een kijkje, zal echt waarderen als je me kon helpen.Door de manier heb je een lef2hld.exe bestand.Zo ja, dit zal me helpen om een dpux bestand.Gelieve mij dit bestand of verzenden via e-mail prince_mufi@hotmail.com.zal echt waarderen.

Dit is alles wat in de CDS.LOG bestand zoeken tijdens het opstarten van ICFB (I couldnt VOEGEN het bestand op als WASNT TOEGELATEN voor deze extensie bijvoegen) maar wist te HIER kopie voor u om naar te kijken

\ o Programma:(#)$ CDS: icfb.exe versie 5.0.0 04/30/2004 01:13 (intelibm12) $
\ o Hiërarchie: / cae/2004/ic/tools.lnx86/dfII /
\ o Sub versie: sub-versie 5.0.33_USR2.34.8 (32-bits adressen)
\ o X-server: De X. Org Foundation
\ o Diepte van Visual (Root): 24 (24)
\ o aantal vliegtuigen Used: 24
\ o X versie: 11.0 (vendor release 60802000)
\ o Window Manager: andere
\ o Gebruikersnaam: elmk2
\ o Werken gids: w121-002: / cae/home/elmk2/adder
\ o Process ID: 3916
\ o
\ o Copyright © 1992-2004 Cadence Design Systems Inc.
\ o Š 1992-2004 UNIX Systems Laboratories INC,
\ o Overgenomen met toestemming.
\ o
\ o Deze Cadence Design Systems programma en online documentatie
\ o bedrijfseigen / vertrouwelijke informatie en kunnen worden doorgegeven / alleen gebruikt
\ o zoals toegestaan in een licentie-overeenkomst de bestrijding van dergelijke gebruik en de bekendmaking.
\ o
\ o BEPERKTE RECHTEN KENNISGEVING (SHORT FORM)
\ o Gebruik / voortplanting / openbaarmaking is onderworpen aan beperkingen
\ o beschreven in FAR 1252.227-19 of het equivalent daarvan.
\ p>
\ o 8-bit pseudocolor Visual is niet beschikbaar (standaard Visual optie).
\ o Met behulp van 24-bit TrueColor Visual.
\ o Het programma xdpyinfo kan gebruikt worden om na te gaan Visuals beschikbaar
\ o voor uw display.
\ w * WAARSCHUWING * Het bestand / afs / eos / dist / cadans / local / cdssetup / display.drf is niet gevonden.
\ o Laden PRshare.cxt
\ o Laden LVS.cxt
\ o Laden acv.cxt
\ o Laden auCore.cxt
\ o Laden schView.cxt
\ o Laden selectSv.cxt
\ o Laden seismic.cxt
\ o Laden UltraSim.cxt
\ o Laden UltraSimMixi.cxt
\ o aanpassen ...
\ o laden vars uit / ADLE cae/2004/local/cdssetup/cdsenv voor gereedschap
\ o laden vars uit / cae/2004/local/cdssetup/cdsenv voor gereedschap asimenv
\ o laden vars uit / cae/2004/local/cdssetup/cdsenv voor gereedschap cdsSpice
\ o laden vars uit / cae/2004/local/cdssetup/cdsenv voor gereedschap ddserv
\ o laden vars uit / cae/2004/local/cdssetup/cdsenv voor grafische tool
\ o laden vars uit / cae/2004/local/cdssetup/cdsenv voor gereedschap hspiceS
\ o laden vars uit / cae/2004/local/cdssetup/cdsenv voor gereedschap lay-out
\ o laden vars uit / cae/2004/local/cdssetup/cdsenv voor gereedschap schematische
\ o laden vars uit / cae/2004/local/cdssetup/cdsenv voor gereedschap schimmen
\ o laden vars uit / cae/2004/local/cdssetup/cdsenv voor gereedschap ui
\ o laden vars uit ~ /. cdsenv voor gereedschap asimenv
\ o Laden awv.cxt
\ o Loading / cae/2004/ic/tools/plot/.cdsplotinit
\ o Laden layers.cxt
\ o Laden NCSU SKILL routines ...
\ o EINDE VAN DE SITE AANPASSING
\ o Warning: Cannot converteren string "-adobe-helvetica-medium-r-normal - 0-100-75-75-p-0-iso8859-1" te typen FontStruct
\ i ddsWhatsNew ()
\ p>

voor lef2hld heb je DSM geïnstalleerd.zo ja dan zoeken in het pad voor hld1x directory.U krijgt de lef2hld bestand.Dit komt met silicium ensembles.

Is de DSM-installatie bevatten deze lef2hld.exe bestand?
Ik denk dat ik havent DSM installeerde ik zal eens kijken.
Moet ik een nieuwe versie van de abstracte generator?als ik nog geprobeerd op zoek naar het bestand --- technologie enz. als je voorgesteld, maar kan lijken om het te vinden?

ja lef2hld komt met DSM.en ik had gebruikt abstracte generator 5.4 voor tech.dpux en lef generatie.zien of je hetzelfde kan gebruiken?

oke ik zal installeren DSM.Door de manier waarop de abstracte generator ik heb ik kan aanpassen van de versies 5.3, 5.4 en 5.5.maar het doet mij nog steeds de optie van het dossier van technologie --- --- enz. Is er een andere suggestie om een abstract of een ander instrument dat zal werken in cadans, Linux systeem te genereren.

Ok laat volg de stappen:
1) open ICFB
2) Tools -> Abstract Generator ....

zij toont een formulier vragen Run Dirctrory [abstract] en command line arguments [-tech.]

gewoon op ok

Er wordt gevraagd om abstracte Directory?(als de abstracte bestaat niet)

Druk ja

dan zal u tonen abstracte PCW logvenster
en abstracte 5,4 venster

en een bericht te zeggen Technology Data
"Je hebt gestart Abstract zonder tech.dpux.
U moet een technologie met behulp van de editor te maken voordat u verder gaat "

druk op OK

nu in abstracte venster

Ik zie volgende optinos

Bestand Bin Cellen Flow

Kies Bestand dan!Technologie!
Ik kan in staat om te kiezen in abstracte 5,4 net te zien of u dezelfde stappen of anders follwed?

sorry betrekking tot de DSM Ik vroeg mijn docent zei hij: we hadden geïnstalleerd, maar zodra we gaan gebruiken komen we verwijderd als brengt problemen systemen linux.Heeft u suggesties elk ander om een dpux bestand?

Ik had geconfronteerd met de problematiek van het genereren van lef en tech.dpux bestanden al lang terug voor mijn ontwerp.ik gecontacteerd Cadence voor.Ik had u alle feedback van de cadans.
Ik was de opening abstract ICFB milieu (analoge milieu), maar cadans stelde mij volgende opties:

Cadencd: "Dus u zich beroepen op de Kort met behulp van de uitvoerbare onder de DSMSE stroom en volg de stappen die ik heb genoemd in mijn vorige e-mails naar de LEF te genereren."

en toen ik opende abstract DSMSE omgeving ik kon beheren voor het genereren van zowel tech.dpux en lef bestanden.

Dus volgens cadans DSMSE is, moet te lopen abstract.

oke ik heb succesvol geweest in het genereren van een tech.dpux bestand.Ik heb geprobeerd heel moeilijk om dit tech.dpux bestand in abstracte laden.Hoewel ik over mijn abstracte generator is versie 5.0.0.03 it doesnt hebben de mogelijkheid van het dossier van technologie ---- ---- de enige optionavailable als er een bestand ---- nieuwe of oude of hechten tech, maar niets anders.Kunt u raden hoe de tech.dpux hechten en genereert een bestand van abstracte LEF ..

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back