tech-bestanden Synopsys

P

p_shinde

Guest
de technologie gedeelte van de bestanden die in de Tech LEF Files vak wordt gebruikt.De cel-niveau informatie wordt niet gebruikt.Ook is alleen de cel-niveau informatie uit de bestanden die in de cel LEF Files vak gebruikt.De technologie informatie uit de bestanden die in de cel LEF Files vak wordt niet gebruikt ......de bovenstaande tekst is geplakt uit solvnet ........... betrekking database creatie van tech-bestanden ....... wat is de betekenis van de technologie sectie en cel niveau informatie gebruikt ..... ?

Thanks in advance ........
Prasad

goed, u're praten over belasting LEF bestand in Astro te creëren Melkweg database.

LEF-bestand bevat alle informatie van de bibliotheek zoals u nodig.kunt u het formaat op de website.

de TECH hoofd bepalen de te verwerken, net als de. TF bestand in uw MilkyWay bibliotheek.
de CELL LEF definiëren de cel geometory info voor elke standaard cel.

wanneer u gebruik maken van de. TF-bestand, de Tech hoofd kan worden weggelaten wanneer u de LEF in

in de tech LEF bestanden .... Ik vermelding "tsmc13fsg_8lm_tech.lef" en in
cel LEF bestanden ....." tsmc13nvt_macros.lef "voor macro's ....... ik denk dat deze beide R omgezet in een enkel formaat. TF ....... maar in de bibliotheek ik heb opgegeven .." temp "... Ik krijg deze directories ... CEL, FRAM, lib, lib_1, lib_2 ......... tot 7and lib_bck .....

ru zeggen dat we kunnen gebruiken. lef of. TF in MilkyWay database?

thanks!

zoals ik heb gezegd,
"* _tech.lef" te definiëren het proces info, onder poly, mentale, via ... is het in overeenstemming met de. TF-bestand.dus als je gebruikt. TF in de bibliotheek te creëren, kunt u dit weglaten TECH LEF.

"* _macro.lef" definiëren geometory info van de standaard cel macro's, die kunnen worden omgezet in de. FRAM bekijken in MilkyWay database.

als voor de. TM bekijken, het is gemaakt door de .lib / .db bestand

hoop dat het zou duidelijk zijn.
groeten.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back