te helpen op de technologie-bestanden voor het maken van Synopsys Milkyway gegevens

S

s3034585

Guest
hi guys ik wil verschillende technologie-bestanden die nodig zijn voor het creëren van Synopsys milkyway-database te leren. Hieronder vindt u de bestanden die nodig zijn. 1) Een technologie-bestand (. Tf) 2) GDSII-bestanden (. GDS) 3) TDF-bestanden (. TDF) 4) Pad oriëntatie-informatie in een. CLF bestand 5) Een beperkingen bestand (. SDC) dat timing beperkingen en klok bevatten definities 6) EDIF netlist-bestand (. EOF), dat informatie over connectiviteit 7) Ontwerp-database-bestand (. db) die netlist, timing, en het ontwerp regel beperkingen wil ik de structuur van deze bestanden te leren, zodat ik kan mijn eigen bestanden bevat bevat . Als iemand informatie heeft over hen of links kunt u pls me vertellen. Het zal gr8 helpen. Bij voorbaat dank. Tama

U kunt meer kennis over deze bestanden van VERKOCHT. Als u hebben verkocht en ga throu het.

Hi Arunragavan Bedankt voor uw antwoord. Ik weet niet wat is VERKOCHT kunt u pls vertel mij wat. Bij voorbaat dank Tama

VERKOCHT is Synopsys online documentatie. Ontdek uw bedrijf SITEID en registreer u op solvnet.synopsys.com. U vindt de documentatie online na het inloggen solvnet of download de hele bundel in Synopsys ftp

VERKOCHT bevat alle informatie over hulpprogramma's van Synopsys en goede tip voor het ontwerp. beter u moet lezen VERKOCHT materialen. inloggen Synopsys ftp en krijgen VERKOCHT. om in te loggen u moeten eisen EDA verbonden onderneming mail id om het te registreren.

tf bepalen de technologie informatie van het proces u gebruikt. als metalen lagen, res, cap, toonhoogte en ga zo maar door, te veel om te zeggen, verwijzen naar het bestand te verschaffen door de Astro gids. GDSII is een binair formaat dat de lay-out informatie opgeslagen. u gebruik maken van dit formaat te ur chip meestal tapeout. Met behulp van GDSII, u kunt het genereren van het detail cel weer te geven in de Melkweg. db is Synopsys specifiek formaat. U kunt de ontwerp in dit formaat, en tranform de lib naar db-formaat. SDC is een beperking bestand, waarin meestal de klok specificatie, Multicycle pad definitie en een aantal andere design beperking, als u know synthese, u weet dat. EDIF is netlist formaat.

eigenlijk u kunt google van het net om aan de slag verkocht! veel succes!

Hi Guys Bedankt voor uw info .. Kun je pls mij vertellen waar kan ik de structuur van deze bestanden te bestuderen, zodat helpt mij te begrijpen. Thanks in advance Tama [size = 2] [color = # 999999] Toegevoegd na 0 seconden: [/color] [/size] Hi Guys Bedankt voor uw info .. Kun je pls mij vertellen waar kan ik de structuur van deze bestanden te bestuderen, zodat helpt mij te begrijpen. Bij voorbaat dank Tama

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back