T610 LCD Pinout voor interfacing met PIC-Controller

D

Darth.Vader

Guest
Hallo allemaal en gelukkig nieuw jaar: D dont vond de pinout voor deze LCD, heb ik een beetje lib te maken voor het gebruiken met PIC controller. Kan iemand mij helpen? Thanx op voorhand: wink: Darth.

Hi: D Thanx voor deze URL ... het is heel goed voor vele LCD .... Maar geen pinout voor de T610 LCD, heb ik te kijken naar de HD66766 datasheet ... Ik denk dat mijn enige kans om de pinout te vinden is om te doden een vriend om mee te nemen zijn GSM: wink: Darth ....

Hi terka: D dont hebben de telefoon, alleen zijn LCD-scherm. Maar geen informatie hoe ik het aan te sluiten. Ik hoop dat iedereen hier kan dit gevonden. Eindelijk heb ik een kleine C bibliotheek voor het gebruik van een Nokia 3310 LCD met mijn 18F258 microcontrolleur. Nu moet ik de pinout van de T610 LCD-scherm voor make hetzelfde, maar in kleur deze keer: wink: Darth.

Hallo allemaal: wink: Ik heb het volledige schema van Sony Ericsson T610. Nu ik denk dat ik mijn eerste kleuren-lcd-applicatie te maken met PIC18Fxxx. Ik bevestig het schema voor alle wo hebben interrest maken hetzelfde als mij: spoko: Darth ....

Hi! Om het even wie weet waar ik kan vinden T68i SonyEricsson schema's? Ik heb somu nutteloze informatie gevonden, het enige wat thet ik wil is om te rijden het LCD-scherm.

Waar kan ik vinden op COMAND lijst voor T610 telefoon?? Dank u

@ Darth Vader Hallo, heb je succes hebben in het besturen van het display? groet, Ralf

Heeft iemand het opsporen van de aansluiting voor het display? ziet er erg funky ... Ik dacht direct solderen van de kabels op de display, maar dat kan gemakkelijk vernietigen van de folie ...

[Quote = Darth.Vader] Hallo allemaal: wink: Ik heb het volledige schema van Sony Ericsson T610. Nu ik denk dat ik mijn eerste kleuren-lcd-applicatie te maken met PIC18Fxxx. Ik bevestig het schema voor alle wo hebben interrest maken hetzelfde als mij: spoko: Darth .... [/quote] Hi, i `m van Spanje, dus, sorry voor mijn slechte Engels:. Cry: I` m graag willen conect een t610Lcd op mijn PC, maar I don `t know how. Ik las dat Darth.Vader was te maken. Hij doet het? De laatste post van Dart.Vader is van 2002. Iedereen kan zeggen me hoe ik conect op mijn PC?

Hallo, als je alleen wilt het scherm in uw toepassing gebruik deze link proberen:. H ** p :/ / forum. lcdinfo.com / viewtopic.php? t = 779 & start = 15 In de laatste schakel is een uitleg over hoe het te gebruiken.

Hello again, hier is een simpel voorbeeld programma in VB6 om de T68i LCD-scherm bedienen met een LPT-poort van een PC. De broncode is beschikbaar, zodat u het kunt vertalen naar uw ucontroller. Code en interface zijn gebaseerd op Rifer code en interface voor T28 LCD-scherm.
sample.jpg
Ik hoop dat dit helpt. Cex.

Een bug gevonden in het schema. Ook toegevoegd knop om I2C-adres te testen. Sorry voor de fout. Hier is de nieuwe release.

Heeft iemand in staat geweest om deze (T610) display te gebruiken, is het mogelijk om eens een kijkje op schema's / code?

Heya allemaal: D Sorry voor deze ... lang ... afwezigheid! Ik was niet in staat om de connector voor de flex-kabel voor deze LCD gevonden. Hij is atm diep in mijn doos. Ik geef de voorkeur proberen om de Nokia 6100 LCD-scherm te gebruiken, krijg ik een aantal goedkope op eBay en de connector kaart uit Sparkfun. cya: D

vrienden zijn er heel wat van schemmatics in GSM-forums en u kunt ze vinden makkelijk een dergelijke link is gsmhosting.com

[Quote = CEX] Hello again, hier is een simpel voorbeeld programma in VB6 om de T68i LCD-scherm bedienen met een LPT-poort van een PC. De broncode is beschikbaar, zodat u het kunt vertalen naar uw ucontroller. Code en interface zijn gebaseerd op Rifer code en interface voor T28 LCD-scherm.
sample.jpg
Ik hoop dat dit helpt. Cex. [/Quote] Hi there, Wie weet of deze regeling is geldig tot een T610 LCD controle te houden?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back