SystemVerilog

Z

ZeleC

Guest
Ik heb het lezen van enkele artikelen over SystemVerilog, they r zeggen dat het de toekomst, en dat "VHDL is dood"??
im beginnen te VHDL, leren dus wat moet ik stoppen en sla Verilog.
en geen enkele instantie weet waar om instrumenten en tutorials voor SystemVerilog krijgen, of er is geen yet???
THX

Magellan is onderdeel van de Synopsys 'Discovery Verificatie Platform.
Magellan is gebouwd ter ondersteuning van de SystemVerilog taal.

Synopsys zei ....
1.VCS ondersteunt al SystemVerilog 3.0 op een gecontroleerde beschikbaarheid
basis, met algemene beschikbaarheid in het vierde kwartaal.
2.Design zal SystemVerilog Compiler 3.0 voor bèta klanten
met ingang van dit kwartaal.
3.Formaliteit zal volgen in het eerste kwartaal van 2004.
4.VCS en Vera zal SystemVerilog 3,1
beginnen in de eerste helft van volgend jaar.

ref:
h ** p: / / www.eedesign.c0m/story/OEG20030512S0061
-------------------------------------------------- --------------------------------
Zie het onderwerp:
h ** p: / / www.elektroda.pl/eboard/viewtopic.php?t=28538&highlight=systemverilog
Voor SystemVerilog 3.0 standaard. Pdf-bestand

vooral in de verdediging secteor VHDL eerder wad gebruikt.het WSA ontwikkeld na het doornemen van een aantal processen van Adda en andere talen als dat, maar voor de markt mensen was het moeilijk voor hen VHDL, becaz van de syntaxis u gebruik te maken moeten definiëren bijna alles, maar het (VHDL) geeft een betere controle .maar de vraag is do u echt nodig dat er veel controle?Ik heb werkervaring in verilog.Ik zal suggereren dat u go via verilog, zijn zeer eenvoudig, dan ook overwegen VHDL becaz een hardware-programmeur moet weten of soime idee van deze zo mogelijk te houden, maar hij / zij moet ook meester in programingof een.en verilog is eenvoudig.Ook u kan geldboete VHDL te converters verilog.Dit is een eenvoudig boek kunt u meer boeken vinden op elektroda.
indien nodig verder helpen of het materiaal te doen dan me te laten weten
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

vooral in de verdediging secteor VHDL eerder wad gebruikt.het WSA ontwikkeld na het doornemen van een aantal processen van Adda en andere talen als dat, maar voor de markt mensen was het moeilijk voor hen VHDL, becaz van de syntaxis u gebruik te maken moeten definiëren bijna alles, maar het (VHDL) geeft een betere controle .maar de vraag is do u echt nodig dat er veel controle?Ik heb werkervaring in verilog.Ik zal suggereren dat u go via verilog, zijn zeer eenvoudig, dan ook overwegen VHDL becaz een hardware-programmeur moet weten of soime idee van deze zo mogelijk te houden, maar hij / zij moet ook meester in programingof een.en verilog is eenvoudig.Ook u kan geldboete VHDL te converters verilog.Dit is een eenvoudig boek kunt u meer boeken vinden op elektroda.
indien nodig verder helpen, materiaal of moeilijk te begrijpen dit dan doen laat het me weten Ik heb wat meer materiaal

http://www.ovi.org/SystemVerilog_3.0_LRM.pdf

Deze link is voor SystemVerilog documentatie ...

U kunt de www.eda.org site en check alll tehnical comites werken aan de SystemVerilog binnen Accellera ..U kunt de kans ook Subscibe hun mailing reflectoren ...
Ik moet leren SystemVerilog zoals u en ik hoop dat ik kon vinden een tutorial of wat dan ook .... want het lijkt het erop dat onze VHDL zo zal geschikt zijn alleen voor de FPGA veld ..Maar voor Asics al zeggen dat de toekomst als voor SystemVerilog.Ik hoop dat we het tempo kon houden met de technologie racen .....
Met vriendelijke groet,

Mohamed Salem

De volgende versie - SystemVerilog3.1--zal worden gelanceerd in juni van dit jaar.

hello tijdens het zoeken naar SystemVerilog Ik vond SystemVerilog3.1 ontwerp op deze site:
http://www.eda.org/sv-ec/hm/0279.html

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back