Synthese op MS Windows-pc

A

anasense

Guest
Andere dan Mentor's Leonardo synthese tool, iedereen weet van andere synthese tools onder Windows?

Xilinx xst
@ ltera qu (at) rtus
synopsys FPGA Compiler
Synopsys FPGA uitdrukkelijke
Synplicity vereenvoudigen
Mentor Graphics Precision synthesesrijnwijn

Ik wil eraan toevoegen dat ik adverteren ASIC ontwerpen, niet FPGA.Van deze lijst, kunnen ze worden gebruikt om een generieke logica bibliotheek die vervolgens kan worden geporteerd naar een digitale bibliotheek van een IC-proces?

Bedankt.

dan de enige andere optie is Tanner Tools.maar het is moeilijk om boete vormgieten ondersteunende Tanner.
Als u wilt dat relais ro ontwerp een ASIC dan vasthouden aan Linux of zondag systeem.de ideale tool zou worden hetzij cadans of synopsys.

rijnwijn

Het
is niet zo moeilijk te vinden gieterijen ondersteunende Tanner.Wij zijn eigenlijk het werken met 2 gieterijen dat volledige Tanner design kits.Echter, Tanner biedt geen digitale ontwerp opties zoals synthese ...dat is de reden waarom wij proberen om te bepalen opties voor synthese op Windows.Het lijkt erop dat Mentor's Leonardo is waarschijnlijk de meest praktische voor Windows.

tanner kunt u importeren Edif netto lijst.Als uw ontwerp-kit biedt ondersteuning voor synopsys db dan kunt u ook gebruik maken van hulpmiddelen en eenvoud.
rijnwijn

die de twee gieterijen waar u het over?

Een van de gieterijen is X-FAB, bijna al hun processen ondersteunen Tanner, Cadence, Synopsis en Mentor tools.De andere gieterij kan ik niet bespreken in een open forum, maar je kunt een aantal ideeën uit Tanner's partner webpagina hier: http://www.tanner.com/EDA/partners/

Zoals we zijn vooral een analoog ontwerp huis (3 ontwerpers), vinden we Tanner doet
zo'n beetje alles wat we nodig hebben.Maar, we zijn nu in meer complexe mixed-signal designs zodat we wilt kunnen ontwikkelen van de digitale porties in verilog en synthetiseren naar digitale bibliotheken ondersteund door X-FAB.X-FAB ondersteunt digitale synthese voor Cadence, Synopsis en Mentor, wij zijn de herziening van alle instrumenten die kunnen worden geacht met die.Cadence is net uit van de vraag als ze zijn gewoon te duur en te veel inspanning.Mentor's Leonardo instrument kosteneffectiever is en draait op Windows.Ik heb een harde tijd om informatie uit Synopsis op het momment, ze zijn niet retour telefoongesprekken.

Net zoals u opgemerkt, Tanner aanvaardt een Edif importeren.Wij verwachten voor het ontwikkelen van de digitale in verilog, synthetiseren naar X-FAB's digitale bibliotheken, vervolgens importeren dat netlist in Tanner te doen en de route naar het silicium.

We zijn niet schadelijk voor Linux, maar gezien het feit dat al onze huidige instrumenten goed werken in Windows, we hebben niet een drijvende wens te steunen nu.Hoe meer tijd we besteden aan het behoud van tools en IT-omgeving,
hoe minder tijd we besteden aan de klant ontwerpt, en daarmee inkomsten.

Door deze extra input, zou u nog andere suggesties of opmerkingen?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back