Synopsys geheugen bist invoeging stroom

Q

qjlsy

Guest
Kan iemand deel zijn Synopsys geheugen bist invoeging stroom?

Synopsys heeft vele instrumenten betrekking hebben op DFT invoeging, zoals DC, DFT compiler, BSD compiler, SocBist deterministische logica bist generator, Tetramax ATPG generator en zo verder.

Dus als ik wil naar het geheugen bist invoeging doen, welke stappen moet ik volgen in sysnopsys flow?Kan iemand bieden een aantal kranten over de operatie?Thanks a lot!

Hoewel de meeste mensen ervaren bij een droge laagdikte zal u vertellen van de huidige Synopsys geheugen bist oplossing niet toereikend is, kunt u nog steeds gebruiken voor eenvoudige ontwerpen waar kwaliteit niet kritisch is (bijvoorbeeld consumentenelektronica).
De Synopsys geheugen bist is onderdeel van DesignWare, dus het is zo simpel als het instantiëren DesignWare component.Informeer bij uw DesignWare documentatie onder Test.
Als u de zorg over de kwaliteit, de aandacht meer volledige geheugen BIST oplossingen zoals LogicVision of MBISTArchitect Mentor Graphic's.

Het is erg aardig dat je het aandeel van dit soort pdf,
thx a lot.

Ik heb gehoord dat DFT Compiler niet zal DesignWare geheugen ondersteuning BIST meer van 2006,06.

Is het waar?
-------------------------------------------------- ---------------------------

Zo ja, wat Synopsys volgende geheugen BIST oplossing?

Thanks in advance.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back