Switched Mode Power Supply

B

bibo1978

Guest
Ik moet twee geschakelde voedingen te maken met een goede rondweg voor RF-bereik het aanbod zou moeten werken op 3,3 V met een vermogen van 2,5 W, moet het ontwerp zo klein mogelijk kan iemand mij voorzien van middelen

Mag MAXIM Regulator serie voor RF-toepassingen kunnen helpen,
bijvoorbeeld

http://para.maxim-ic.com/part_search.asp?TREE=PowerSupplies&SRCH=max1820

Hallo

U vindt dit ook van hulp:

http://ourworld.compuserve.com/homepages/Bill_Bowden/page4.htm # triple.gif

http://www.edn.com/archives/1996/112196/24_di06.htm

http://www.edn.com/archives/1998/110598/23di.htm [/ url]

Groeten

Als u bezorgd bent over lawaai, maar wil de efficiëntie dan kunt u gebruik maken van een schakelende voeding om af te treden tot ongeveer 5V dan een LDO lineaire voeding te gebruiken om af te treden tot 3.3V.

Probeer kwaliteit caps verder rimpel aan de uitgang van ruis te onderdrukken.

Ook een ferriet beat van 5V naar 3.3V stadium.

Hallo

Een ander idee, kunt u gebruik maken van lage spanning logica inverters het werk van 3,3 volt en gebruik zo veel poorten als je wilt om de schakelende voeding maken tot 2,5 watt te verkrijgen.

Groeten

Een boek over Switched Mode Power Supply

h ** p: / / www.edaboard.com/viewtopic.php?t=50703&highlight=smps

Hallo

Probeer Texas Instruments power management producten, anr plug-in power modules, kan je iets goed voor wat je wilt.

Groeten

Ik wil een DC_DC converter te maken.Ik heb readn over de TL494, en ik wil het doen, maar weet niet hoe het berekenen van de te transformeren.Kan ik het transformeren in AT / ATX voeding en hoe het te gebruiken (te berekenen). Kunt u mij helpen?
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

Kan ik de MOSFET ex: IRF540, IRF640, IRFZ44 ....voor dit circuit? (Ik wil verhogen het vermogen)

Als de DC-DC converter heeft geen behoefte aan afzondering, dan heb je niet nodig een transformator, dan kunt u gewoon het bouwen van een bok regulator.Er zijn tal van buck toezichthouders en controllers die er zijn voor deze job.

Ik zou niet gebruik maken van de TL494 voor een DC-DC.Er zijn vele andere IC's die het werk doen.Is isolatie echt nodig?Als dat zo is, kan ik u vertellen hoe de berekening van de transformator, maar indien mogelijk proberen te voorkomen met behulp van een.

In mijn land, is het moeilijk om meer IC voor deze baan te vinden (misschien weet ik niet). Kunt u hier enkele naam van deze post of link voor mij.Voordat ik denk altijd transformeren is goed voor DC-DC converter.Nu wil ik om de 12VDC tot 24VDC en meer dan 4A.Toegevoegd na 3 uur 47 minuten:Als isolatie niet nodig. Die meestal IC je gebruikt voor dit werk

Een zeer populaire chip is de UC3843.Het enige nadeel is dat u waarschijnlijk behoefte aan een actuele tranformer, aangezien de huidige zin spanning is relatief hoog, ongeveer 0.7V.

Een chip met een veel lagere zin voltage (0.1V) is de MAX668, boost converter van Maxim.Ik kan niet met zekerheid zeggen als je het kunt gebruiken voor 100W output, maar u kunt altijd gebruik maken van een MOSFET driver.Nice deel.Ik gebruikte het in verschillende designs.

Ik hoop dat ik goed begrepen dat je wilde een DC-DC in 12V, 24V uit.Als je gewoon wat meer informatie kan verstrekken, kan ik in staat om iets te suggereren.

Also check out Linear Technology, Texas Instruments, National, Micrel en ST websites.

Ik ben het maken van een mini-machine. Het is de motor met behulp van 24VDC maar we willen gebruiken 1 (niet 2) 12V4Ah batterij omdat verschillende reden. Dus we moeten een 12VDC en 24 VDC converter. Hier eis uit geraamd op 24VDC en de huidige meer dan 3Amp

De MAX668 ik in een vorige post moet doen.Neem een kijkje op deze:
www.maxim-ic.com/appnotes.cfm/appnote_number/910

Als u hulp nodig hebt met de spoel, laat het me weten.

Ik ben het bestellen van dit monster van Maxim.Als ze komen ik je vragen over inductor

how do u gebruik maken van een IRF ina circuit ????? Ik wil d vertekenende circiut voor het .......

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back