surpantine route in PADS zoals vertraging tune in allegro

H

havi

Guest
Hallo allemaal, is er een commando in PADS zoals vertraging stem af op een allegro PCB ontwerp. dankzij HAVI

Het is niet zo eenvoudig als Allegro, maar je kan het doen. Ga naar je instellingen en gebruiken Blaze Router. M

Ga naar de Setup-Design regels-net-kies een netto-Hoge snelheid en nu de parameters die moeten worden gedefinieerd om een ​​vertraging tune obtaine.

het gebruik van delay tune allegro wat stellen voor het gebruik van delay tune icoon te sturen details

hi raj vertraging tune is vooral voor het afstemmen van de twee signaal ... of op te sporen

Hallo meneer normale lijn en vertraging tune is wat anders is met behulp van een raad van bestuur

hi raj, is Delay tune routing gebruikt om het afstemmen van de timing (negatieve en positieve eind timing) als differentiële paren.

i zal leiden tot kunstwerk is ok te creëren bestand, maar als ik zal creëren nc boor-bestand is ok als ik ziet de gerber Prevue het het kunstwerk bestand en boor bestand niet overeen. plz zenden nc boor parameter instelling met details. binnenkort te sturen

Er is een manier om de Serpentine routing in PADS en dat is behoorlijk effectief te doen. Ik noem het 'Poor Man's Auto Router :) ".. Je moet wat wiskunde te doen bij de berekening van het spoor lange nodig is om tegemoet te komen aan de vertraging eis (ongeveer 120 pk per inch vertraging op FR-4). Verdeel de resulterende lengte in het aantal serpentijn segmenten die u kunt ontvangen in uw PCB (laten we zeggen 8 segmenten, 10, 12 en ga zo maar door). Route een segment in pads, en kopieer en plak die hetzelfde (Ctrl C.Ctrl V) het aantal keren dat u wilt dat de serpentine te herhalen. Dit werkt prima en je goed onder controle hebben op de routing ook. Ik heb geprobeerd deze methode en het heeft goed gewerkt voor mij :)

hi, raazraj Probeer als dit beeld. Dit beeld toont het ontwerp-eenheden inch of mil. Als u het ontwerp-eenheid mm kies optie Metric in de productie-eenheden en ook van formaat set 5.5. Probeer dit.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back