Supply rails op Dubbelzijdige PCB

B

bimbla

Guest
Hi all,

Op een dubbelzijdige PCB's met behulp van split levering, ik ben van plan om de ve spoor te houden aan de bovenkant, ve-spoor op de onderkant en GND

zowel boven-en onderkant.

Hoe zullen de prestaties in termen van parasieten van een dergelijke commissie als tegen de een waar ve,-ve en GND allen delen zowel

de sporen.

Bekeken welkom.

bimbla.

Ervan uitgaande dat alle componenten zijn aan de ene kant van het bord, dan zou ik kiezen voor de onderste laag als een vaste grond vliegtuig, met zo weinig mogelijk sporen tot het breken van het gebied.

In mijn ervaring is het vaak moeilijk om een bijna-ongebroken massaplaat wijzen op een 2 zijdige PCB.Daarom heb ik vaak gebruik hebben gemaakt van een van de twee benaderingen:

- Op een zuiver digitaal bord / digitale gebieden, proberen om de aarding aan te brengen in een netwerk met de kleine "gaten" mogelijk.Met andere woorden, sluit aan GND GND waar mogelijk.Om een goede pad terug te geven aan hoge snelheid de signalen van de lus gebied tussen deze signalen en de grond moet zo klein mogelijk zijn.

- Op analoge boord, aparte hoge amplitude schakelingen en gevoelige schakelingen door het hebben van de lokale redenen voor elk van hen afzonderlijk in grote mate, en de onderlinge verbinding van de gronden met de gedachte voor waar Gound bezig is met hoge / snelle LOPEND en waar een gevoelig signaal heeft zijn referentie.Dan interconnectie zodat distrbing hoge amplitude grond stromen niet zal gaan door middel van de gevoelige delen 'gebieden.

En vergeet niet de bypass condensator retourneren - die loops zijn ook kritisch!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back