Sun Solaris x86

S

Sergiu_Q

Guest
Hi all
Ik probeer het de hele dag aan Sun Solaris10 x86 te installeren op mijn pc ... maar ik heb wat problemen
Ik heb 2 HDD 80g ang 4.3g ... en voor het begin probeer ik het naar Solaris te installeren op de kleine hdd, maar is te klein .. en nu wil ik een 20g parttion maken op 80g hdd voor Solaris ..
Ik lees alle documentatie van de zon, maar ik ben een beetje eng over dit omdat ik al mijn gegevens kan kwijtraken van mijn hdd .....
kan iemand me uitleggen wat ik moet doen want ik kan blijven alle gegevens veilig en naar de cabine lopen beide OS op mijn pc?(Win XP en Solaris 10)

Eerste, haal een andere HDD 80GB of groter en het imago van uw oude harde schijf naar de nieuwe.Powerquest maakt goede producten om dit te doen, bijvoorbeeld DiskCopy, Drive Image of Partition Magic (PM).PM is de meest flexibele, moet je partitie kopiëren partitie wel.Zodra uw gegevens veilig back-up service gebruik uur uit te breiden, te verkleinen, kopiëren of verplaatsen partities wat je wilt.Ik heb met succes gebruikt PM aan deze zeer ding te doen, maar ik was niet overlly bezorgd over het verlies van gegevens, zodat ik niet de moeite om een back-up en everyhing bleef in tact.Neem het risico (kleine risico) als je niet kunt krijgen een andere HDD, maar als u zich zorgen maakt over het verlies van gegevens u moet een back-up.

Ik denk dat ik een andere hdd kopen alleen voor Solaris ... maar ... ik kan kiezen wil OS ik wil gebruiken .. hebben Solaris een boot manager zoals Linux? ...

Er is geen EDA-software-ondersteuning voor Sun Solaris x86.Het EDA ondersteunt alleen voor Solaris Sparc.Het is tijd verspillen naar Solaris X86 te installeren.

Sun Solaris 10 x86 is capacable van de exploitatie van alle Linux-toepassing.dus alle EDA-tools voor Linux x86 zou ingaan op 10 x86.
zie documentatie van Sun Solaris 10 x86 release.
bedankt

http://www.sun.com/software/solaris/10/ds/linux_interop.jsp

Het Solaris Linux Application Environment (LAE) laat Linux-applicaties te draaien ongewijzigd op het Solaris besturingssysteem als in combinatie met een Linux-distributie.Dit stelt bedrijven in staat om te profiteren van de innovaties in het Solaris 10 OS zonder concessies te doen van investeringen in bestaande Linux-toepassingen.Q. hoe zit Solaris x86 prestaties
als ik direct gebruik EDA op Linux RH72 en vergelijken met Solaris x86 10 linux?

Ik wil instal IC5033 op Solaris x86 en ik weet cadans draaien op X86 zonder problemen ..... selecteer ik x86 optie en als ik instal cadans in Suse Linux .... dus waar zal het probleem?

kan goed werken in Solaris x86
i dont know x86-10 zal naar alle capabile EDA tools lopen vanaf cadans Synopsys magma
eventueel 10 x86 pls installeren geven ur feedback
bedankt

Hallo,

Sun Solaris x86 is niet hetzelfde als Solaris op Sun werkstation.We kunnen alleen gebruik maken van Linux-versie van EDA tools er op.Echter, waarom we geen gebruik maken van Linux-platform direct?

treebear wrote:

Hallo,Sun Solaris x86 is niet hetzelfde als Solaris op Sun werkstation.
We kunnen alleen gebruik maken van Linux-versie van EDA tools er op.
Echter, waarom we geen gebruik maken van Linux-platform direct?

Controleer de zon nieuws met betrekking tot de x86 Solaris 10.Zij verklaarde dat de Linux runing in het Solaris x86 milieu te lijden van 5% tot 10% prestatie verlies ten opzichte van de native Linux.

spweda wrote:

Controleer de zon nieuws met betrekking tot de x86 Solaris 10.
Zij verklaarde dat de Linux runing in het Solaris x86 milieu te lijden van 5% tot 10% prestatie verlies ten opzichte van de native Linux.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back