Suggesties van boeken over netwerken

A

aersoy

Guest
Ik ben nieuw in het netwerk area.i hebben uw hulp nodig omdat ik niet waar te beginnen? Kan iemand adviseren boeken materiaal enz. .. thanx

om te beginnen van in dit netwerk gebied eerst ofall onderzoek naar de basisprincipes van netwerken. en datacommunicatie en computernetwerken door Ferouzan zal u helpen. Probeer om dit boek dan studie u kunt voor computernetwerken gaan tennenbham.

Probeer het boek: Netwerken voor Dummies, het werkte voor mij.

Er zijn drie benaderingen in het bestuderen van computer netwerken: 1. Data communicatie-aanpak: deze aanpak wordt aanbevolen door communicatie medewerkers en heeft wat cademic achtergrond in communicatie. Maar u kunt hebben een geabstraheerd het oog op deze aanpak. Ik raad u "Data en Computer Communications, zesde editie. Door William Stallings" 2. netwerk leveranciers benadering: Deze aanpak richt zich op technische aspecten nogal academisch. Het concentreert zich op het netwerk van administraties. De meest famious tracks zijn: CCNA door CSICO en MCSA door Microsoft. Als ur niet afgestudeerd in een enginnering faculteit (eithr communicatie-of computer) Ik beveel je deze aanpak. Het materiaal van CCNA en MCSA is erg populair en u kunt eenvoudig je veel op het internet. 3. Het ontwikkelen van aanpak: Deze aanpak is gericht op het begrijpen van de protocollen van het internet om kan ontwikkelen netwerktoepassingen. Als ur uitstekend in de programmering i recommned u deze aanpak. U kunt starten vanuit het grote boek 'Computer Networking: een top-down benadering Met het internet door Kurose "In de hoop deze info nuttig

naar mijn mening kun je beter beginnen met computernetwerken boek van Andrew Tanenbaum, en voor meer technisch overzicht communicatienetwerken proberen door al garcia

Hangt af van uw huidige niveau en je in de buurt van doelstelling. Als u wilt dat de toepassing kant weet dat je moet kijken voor online middelen die de huidige en hebben een goede inhoud.

Controleer dit boek Computernetwerken en Internets, door Douglas E. Comer.

eerste studie van het boek genaamd datacommunicatie en netwerken geschreven door ferouzon.your basisbeginselen van datacommunicatie in netwerken zal worden gewist.

Netwerken voor dummies is een goed idee in mijn mening. Else get any CCNA leerboek van uw lokale boekhandel. Het zal de basis.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back