suggestie over Master Thesis

M

mamu_s

Guest
helo ... Ik schaven aan mijn kapitein op digitale IC design .. anyboard kan wijzen op een goede titel voor het ontwerpen van ..?bedankt voor je tijd

hoe over enkele kunstmatige intelligente chip?

Hoop dat dit helpt.

De master thesis is afhankelijk van uw interst en uw hoogleraar moeten steunen.

Kijk voor de scriptie, die je kan krijgen baan gemakkelijk.Als u geïnteresseerd bent om te gaan met Phd in hetzelfde gebied, kijk voor onderzoek onderwerpen zoals, Signaalbewerking intgerity, Low power design, beeld compressie methoden en enz. Momenteel, Nano Science in VLSI groeit.Dit type van onderzoek steunt in de Tokyo University of Amerikaanse universiteiten ..

Dus concentreren op de master thesis met uw doelstellingen en de toekomstige werkzaamheden.Mijn suggesties voor master thesis (Als u op zoek bent naar Job na MS) zijn, Nieuw algoritme uitvoering met behulp van HDL en bewijzen in de FPGA.Gebieden een ding zij bestrijkt Cryptografie, Video domein of Netwerken zijn nuttig om werk gemakkelijk.Vind de bedrijven, die kan je in proefschrift.Hun interst is ook te overwegen in uw proefschrift.

Best of Luck ..

Groeten,
Sam

thanks sam .... je echt helpt me ...eigenlijk ben ik niet goed in de lay-out ontwerpen.Kan ik gewoon concentreren op HDL en afwerking bewezen door het gebruik van FPGA?kan iemand een idee?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back