D
doofus32
Guest
Ik vroeg me af of sommigen van u som suggestie hebben op een microcontroller / CPU / developmentboard:
De microcontoller / CPU kan onder meer dit:
- A --- referentie ontwerp / developmentboard.
- Software ontwikkelingen tool.
- Inclusief Ethernet op developmentboard.
- Portet linux versie klaar om te worden geïnstalleerd, zonder bijna geen werk hebben te doen.
Zoals ik se wel bestaat er hier aan groepen.
Met een zonder MMC.Zonder MMC draait uClinux.
Developmentboard met gewone linux:
- Eenvoudig, niet te veel werk aan de Moste belangwekkende onderdelen verhuizen naar mijn ovn ontwerp.
De spullen heb ik hier gevonden lijkt erg ingewikkeld, denkt u nu over een aantal schone eenvoudig ontwerp.
Developmentboard met uClinux:
- Hier zou ik preferd over 50Mhz.
- Eksternal ram en flitser.(Ik denk dat de meeste ontwerpen hebben dat opties)Ander ting.Wanneer uClinux Portet is ARM7TDMI is er dan een eenvoudige zaak om een micontroller die de ATM7TDMI hebben als de CPU of is er nog veel werk dat moet gedaan worden gebruiken?
De microcontoller / CPU kan onder meer dit:
- A --- referentie ontwerp / developmentboard.
- Software ontwikkelingen tool.
- Inclusief Ethernet op developmentboard.
- Portet linux versie klaar om te worden geïnstalleerd, zonder bijna geen werk hebben te doen.
Zoals ik se wel bestaat er hier aan groepen.
Met een zonder MMC.Zonder MMC draait uClinux.
Developmentboard met gewone linux:
- Eenvoudig, niet te veel werk aan de Moste belangwekkende onderdelen verhuizen naar mijn ovn ontwerp.
De spullen heb ik hier gevonden lijkt erg ingewikkeld, denkt u nu over een aantal schone eenvoudig ontwerp.
Developmentboard met uClinux:
- Hier zou ik preferd over 50Mhz.
- Eksternal ram en flitser.(Ik denk dat de meeste ontwerpen hebben dat opties)Ander ting.Wanneer uClinux Portet is ARM7TDMI is er dan een eenvoudige zaak om een micontroller die de ATM7TDMI hebben als de CPU of is er nog veel werk dat moet gedaan worden gebruiken?