student elektronische

A

afrasiab

Guest
Ik ben student eng elektronische maar i dont know over elektronische u Gide mij?

Wat wilt u weten?
Uw studeren elektronica zodat er leert u de basisprincipes ik denk?

Als u nog nooit iets gedaan met wat voor soort elektronica kun je gewoon beginnen met een batterij 4.5V, 2 bollen 4.5V, wat draad en een schakelaar.

Probeer te maken parallelle / seriële schakelingen, schakelen en zo verder.Controleer het internet voor de fysica.

Als dit is wat je bedoelt ik kan een aantal schema's tekenen voor.

Basic Electronics door Bernard Grob en vervolgens Electronics Principe van Albert Paul Malvino zal helpen.

Groeten

Aanvang lezing door elektronische apparaten, Floyd.
Side-by-side ook lezen Electronics Beginselen, Malvino.

Allereerst moet je weten wat de definitie van elektronische ....Wat is de elektronische?

hi there,

Dit is wat ik deed toen ik was nieuw voor elektronica ...

ik betrokken mezelf tot elektronische project kits, en na dat ik begon te vragen hoe zijn die dingen gedaan en wat zijn de factoren beschouwd om te komen met een dergelijke bijzondere circuit ...Natuurlijk moet u ook leren de basisprincipes van het DC-en AC-circuits ...en alles zal komen zonder het te merken dat u nu in staat om je eigen circuit design ...het lezen van de boeken bovenstaande zal u helpen een hoop ...

groeten

Waar ben je specifiek op zoek?Wat je wilt kan variëren van Electronics for Dummies tot geavanceerde ontwerpen.

is pertinenet de kunst verwijzen van elektronica .. een bijbel voor elektronica ... en ook gegoten al uw vragen hier

Hoi,
is highly recommended.

Ja The Art of Electronics
is sterk aanbevolen.
for this book.

Ik heb het bezit van de student Handboek
voor dit boek.

Iedereen die geïnteresseerd is kan ik het uploaden.

Sante.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back