stralingspatroon van simulatie met behulp van cst

K

kyg

Guest
hai allemaal ..... hoe om samen te zoeken en cross polaire van de simulatie en hoe phi of theta hoek ligt naast dat wat belangrijk krijgt E-veld en H-veld betreft, kyg

voor phi / theta hoek, na de simulatie .. Farfield het menu kiezen om het stralingspatroon zie rechter, klikt u in de afbeelding, klik op "plot eigenschappen" ... dan heb je de optie "theta" en "phi".

In het verre-veld krijgt ofwel veld geeft u de ander. Daarom is het heet het verre veld.

ik wil het delen van informatie kreeg ik vandaag van mijn vrienden het handboek is hoe de samenwerking te krijgen en cross polaire gebruik van cst

hi kyg i hope ur bevestigd papier dragen bij us.that is er geen manier over te steken polarisatie krijgen in cst handleiding betreft

hoe phi en theta voor E plane en H plane? ik ben de war raken om de hoek voor phi en theta verklaren

Hallo allemaal Iedereen weet hoe ze het belang van de H-veld en E-veld zien? Hoe is de relatie met onze antenne of filter? Rdgs, Chai Ling

Hallo allemaal, hoe kan ik de E-theta, phi krijgen door complexe waarden wat betreft

als we ludwig3 cordinate systeem te gebruiken voor Farfield patroon in cst wat doet ludwig 3 horizontale en verticale ludwig3 eigenlijk betekent? hoe ze verband houden met het cordinate systeem van de antenne constructie door

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back