STP of UTP kabel plz help

E

ehsanelahimirza

Guest
hi all

im schaven om een netwerk verbinding op te bouwen met mijn vrienden in de buurt van mijn huis

bijna 200feet tot 250 meter afstand van elkaar

Ik zal CAT5E kabel en een schakelaar
im verward wat kabel te gebruiken
STP of UTP

gelieve hier vergelijking te geven of voordelen houden van de afstand in gedachten

bedankt

Ik gebruik Cat5e UTP kabel voor de 100 meter voor internet en bestanden shareing het beste werken.

tanveerriaz wrote:

Ik gebruik Cat5e UTP kabel voor de 100 meter voor internet en bestanden shareing het beste werken.

i donot geven eventuele problemen op lijn zoals elektrische paal effecten.
mijn kabel gaan de kant van de weg en veel kant hebben een stroomkabel in de buurt van de UTP-kabel.het ongeveer 10 meter abve grond hangen in de muur.

Nou, de keuze van het medium is afhankelijk van de omgeving van de installatie; overwegen STP als de omgeving Rugged is en gevoelig voor industrieel lawaai-effecten, gebruik maken van repeaters op 180m segmenten (als je dat liever 10Base2 kabels)

welke afstand is mogelijk tussen de schakelaar om te schakelen en over te schakelen naar PC en hoeveel schakelaars ik kan cascadeToegevoegd na 16 seconden:welke afstand is mogelijk tussen de schakelaar om te schakelen en over te schakelen naar PC en hoeveel schakelaars ik kan cascade als im using UTP

Ik gebruik baynet kabel en gebruik schakelen na 100 meter.

gebruik UTP.STP niet toenemen van de afstand het beschermt u from emf.

wanneer u gebruik UTP, en niet gebruiken in parallel met stroomkabels (u kunt oversteken stroomkabels loodrecht), is er geen kwaad.Naveed

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back