B
biff44
Guest
Iedereen heeft een voorbeeld van een inverse FFT algoritme, in Mathcad of Excel, dat kan terugkeren signaal frequentiedomein amplitude en fase van gegevens te nemen van een radar en zet hem terug in de macht vs afstand plot?Ik ben spelen met een getrapte CW radar (verzenden van een frequentie, het meten van de fase en amplitude van de teruggekaatste energie, stap naar een nieuwe frequentie en herhaal, enz.) en net realiseerde ik weet niet de meest elementaire manier van inputing de gegevens Mathcad in een bestand.
Ik neem aan dat ik de ICFFT functie te gebruiken, maar hoe stel ik de frequenties.De werkelijke frequenties zullen worden 6.3, 6,310 ... 6,6 GHz.Maar ik heb geen idee hoe de input die in een Mathcad vector.
Ook ik lees in sommige HP gegevens die ze moesten "extrapoleren een DC return" voor hun IFFTs ze gebruiken in hun magnetron meetapparatuur.Niet zeker hoe we nog beginnen om dat te doen, aangezien ik niet alles in het meten van DC tot net onder de 6,3 GHz regio!
Ik neem aan dat ik de ICFFT functie te gebruiken, maar hoe stel ik de frequenties.De werkelijke frequenties zullen worden 6.3, 6,310 ... 6,6 GHz.Maar ik heb geen idee hoe de input die in een Mathcad vector.
Ook ik lees in sommige HP gegevens die ze moesten "extrapoleren een DC return" voor hun IFFTs ze gebruiken in hun magnetron meetapparatuur.Niet zeker hoe we nog beginnen om dat te doen, aangezien ik niet alles in het meten van DC tot net onder de 6,3 GHz regio!