Standaard Cam Instellingen

R

Rame

Guest
Hoi,

iemand kan aanbevelen de CAM-instellingen die worden gebruikt voor alle bestandstypen (foto plotter, NC boor) of is er een norm kan ik verwijzen.

Ik gebruik PADS LAYOUT 2004 SPAC 2 PowerPCB.

Excuses als deze vraag werd gesteld, maar ik vond het niet iets dergelijks in de verschillende fora.

En zou het op prijs stellen als iemand zou kunnen richtsnoeren / links voor stap door stap voor batch-verwerking van de gerbers.Thanks & Regards

Ramesh

Normaal wordt de output is in de onderstaande formaat
Gerber rs274x die aanvaardbaar is door bijna alle fab huis, maar het is beter te spreken met de fab huis voor het formaat waarin ze kunnen aanvaarden.

in een paar fab huizen ze kunnen accepteren ODB bestanden ...

Laatste uitvoerbestanden zijn ODB -formaat.Het is de rechtstreekse vertaling uit CAD 1.1.Maar het hangt af van de fab huis.Ook het gemeenschappelijk formaat is RS274X.

U kunt praten met de fab huis en geven in het benodigde formaat.

Hoi,

u beiden hebt me verkeerd, ik had gevraagd voor Cam instellingen gemaakt kunnen worden bij het genereren van de gerbers van boven laag op soldeer masker voor het boren naar NC boor-formaat en andere gerelateerde bestanden .... Net als voor bijvoorbeeld in soldeer laagmasker, wat alle instellingen moeten worden aangekruist en wat is het extra blok grootte gegeven voor zichtbelemmeringen etc ... zoals de instellingen gedaan voor soldeer masker, is er geen standaard instellingen dat men moet volgen voor otherlayers terwijl genereren?.Groeten,

Ramesh

hai Ramesh,
Ik heb uw probleem.is er geen normen, maar een persoon kan volgen het proces op een andere manier en volgt in een andere manier.In de Windows-versie kun je zien met preview.Dus je tevreden met de preview en het vaststellen van het proces in de weg.

groeten
havi

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back