stabiel crystalless osc voor microcontrollers?

7

7rots51

Guest
Hoi

Hoe we een stabiele oscillator circuit voor microcontrollers klok ingang kan ontwerpen (stabiel met tijd en temperatuur)?

Is er een IC voor deze taak?

in toepassingen die mechanische schokken uitgangen, hoe je het oplossen van uw probleem met OSC?

Crytals werkt niet in dergelijke omstandigheden.

Hoi

Whit de MSP430 kunt stebilize de DCO met behulp van een FLL hardware circuit sluis aan de

32HKZ kristal op de F4xx en het gebruik van een FLL software met de F1xxx

het DCO is een RC-oscillator beste en ik gebruik het als een bron voor de UART werkt heel goed

BLL de beste

Bobi

wat is de toleance ervan (in procent) in 0 ~ 70 C temp bereik? 1% of lager)?

Is het crystalless of behoeften 32kHz kristal?

Ik heb een oplossing zonder kristal.

Als je niet kan een kristal oscillator hebben, de volgende beste ding is tot nu toe het lichtnet cycli.De stabiliteit en de nauwkeurigheid van andere oscillator types zijn meestal bepaald door de RLC waarden.RC en LC-oscillator fouten worden vastgesteld door de component fouten.LC-oscillator fouten worden vastgesteld door de wortel van de component fouten.

Hoi

De MSP430F2xx hebben accurate interne oscillator van 2%

De MSP430F1xxx en F4xxx hebben 5 ~ 7% accurecy oscillator en kan worden ingesteld op een accurecy van 2% met externe weerstand op P2.5

All the best

Bobi

Als uw product wordt blootgesteld aan schokken groot genoeg om problemen veroorzaken met kristallen Ik zou zeggen dat je nodig hebt mechanische schokken beschermen.De schokken zullen niet de printplaat gewrichten geen goed.

Een zeer rigide interne structuur die de kaarten.Soft compressable materiaal rond het frame.

De mechanische krachten zijn het gevolg van mate van verandering van snelheid.Als de planken tot rust komen in 1mm zoals sommige schuimrubber comprimeert in plaats van 0.1mm als somthing bochten is er een tiende van de kracht.

U kunt proberen deze.www.linear.com/pc/viewCategory.do?navId=H0, C1, C1010, C1096

Andere fabrikanten maken deze producten, ook.Probeer Maxim, bijvoorbeeld.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back