SSD0323 OLED-controller interface dsPIC (helpen)

A

ArjunSC

Guest
Hallo iedereen, Heeft iemand gebruikt de "OSRAM 27" OLED met SSD0323 ingebouwde controller, zo ja kunt u me helpen met de programmering. Ik wil de OLED-interface naar de dsPIC microcontroller.

Hoi Er zijn leuke app noot op OSRAM plaatse te laten zien hoe OLED dispaly verbinding te maken met micro-controller aan 8080-systeem Je moet een 8080 bus te emuleren op dsPIC - makkelijk gewoon gebruik maken van I / O-poort I f u schrijft in C taal die ik kan sturen u enkele code All the Best Bobi

HI bobcat, bedankt voor het antwoord, mail mij de source code michaelarjun@gmail.com , Gelieve te beschrijven over de prestaties van de OLED. * De OLED vermogensdissipatie is afhankelijk van het aantal pixels op. * Ook de OSRAM jongens hebben niet gegeven een optie voor interne +12 V, hoewel de controller heeft het. [/Youtube]

Hallo Je hebt een externe boost regelaar 3.3V-> 12V om de dispaly Code je vragen in de bijlage te activeren - niet getest door mij - niet zeker of het werk op alle All the best Bobi

hi bobcat1: Ik gebruik OLED om iets weer te geven, maar het kan niet werken. Kunt u mij een e-mail van SSD0323 OLED-broncode. thanks a lot. Mijn E-mail: chenjun@3g.com.cn

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back