Spring naar beneden gelijkspanning oplossing voor lage spanning LED's

H

Hawker Pilot

Guest
Ik bouw een test box die een circuit in zich heeft met 28 tot 24 VDC. Ik wil aan te boren eraf Soley aan de macht een aantal lage spanning LED's voor paneel indicatie. De LED's kunnen worden van 1,8 tot 12 volt DC. Het circuit of apparaat zal beslissen dat. Wat is de beste manier (een soort van circuit of voltage regulator)? Ik wil dit zo klein mogelijk.

De LED's zijn constante spanning apparaten, alles wat je hoeft te doen is het toevoegen van een weerstand in serie met hen. Als u een constante helderheid handhaven of voor meer dan een LED in serie tegemoet te komen, de eenvoudigste oplossing is om een ​​constante stroom generator te gebruiken om hen te voeden. Binnen verstandige grenzen, zal het dan werken met een breed scala van input spanningen en een willekeurig aantal LED's in serie. Brian.

Ik dacht dat het iets eenvoudigs als het gebruik van weerstanden zijn ... Waar kan ik informatie vinden me te vertellen welke waarden van de weerstanden te gebruiken om deze taak te volbrengen? Laten we zeggen dat ingangsspanning 26VDC is en de LED is een 2vdc eenheid.

Heel, heel makkelijk ... De weerstand waarde is gebaseerd op het bedrag van de spanning dat u wilt laten vallen en de hoeveelheid stroom die u wilt laten stromen doorheen. Dezelfde stroom door de weerstand de LED zie hiervoor de LED fabrikanten gegevens optimale stroming vinden. Meestal voor paneelmeters u nodig heeft over de 10mA. De formule is "spanningsdaling gedeeld door de huidige", waar de stroom in Ampère. Dus met behulp van uw cijfers als voorbeeld, dat het spanningsverlies 26V - 2V = 24V. Als we aannemen 10mA de huidige gebruik, de weerstand waarde (26 - 2) / 0,01 waardoor ten gevolge van 2400Ω Brian.

Thanks, Dit lijkt precies wat ik zoek. Ik ben maar een domme piloot, maar ik denk dat ik dat kan laten werken.

Je moet ook berekenen het opgenomen vermogen van de weerstand. De dissipatie is 24V x 10mA = 240mw dus een 1/4W weerstand zul je branden en branden de print. Gebruik een 1/2W weerstand.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back