Spoorbreedte en clearence voor 5V signaal en 5A 24V uitgang

R

robosyah

Guest
Hoi,

Ik wil vragen, wat is de minimum spoorbreedte voor 5V signaal en 5A 24V output?Wat is de minimum clearence tussen deze 2 tracks?De output is van mijn chauffeur naar DC motor en het signaal van de microcontroller.kan iemand me helpen bcause ik wil minimaliseren mijn PCB grootte.

voor het spoor ophalen, kunt u hem met wat uw minimum track / kloof klaring is op die spanning.
Als u soldeer weerstaan masker over de top 8 Gij moet boete.

[LOAD OF RUBBISH REMOVED - ik verkeerd 24V TE 24A]

Voor een 5A huidige, een 0,1 "spoorbreedte zal op OK.
Als u tevreden bent voor de baan te krijgen heter, kunt u dunne neer

Gebruik uw eigen foto gevoelige boord wordt waarschijnlijk 1oz.
voor een 10 graad stijging van de temperatuur op een 1oz raad op 5 versterker, de externe spoorbreedte berekent worden 107.641 gij.
Laatst gewijzigd door cyberrat op 20 maart 2007 12:51; bewerkt 1 keer in totaal

eigenlijk, de PCB's die ik gebruik is negatief photoresist PCB.Ik weet niet wat is de dikte van de koper is.

voor track ophalen, u kan ook verwijzen naar IPC-2221 norm.

Hoi,

U kunt verwijzen ultracad track dikte rekenmachine voor de huidige 5A, lijkt het erop dat de lopende is margestortingspunt de motor en zijn niet continu.

Ofwel kunt u gebruik maken van bus-bar of met het resultaat, verkregen uit de ultracad track rekenmachine, open soldeer masker volledige lengte van de inschakeling op de auto-ingang met dikke koperen trace (verkregen uit de rekenmachine) en overgieten met Lood (na fabricage) met enkele passende onderdelen van koperdraad ingebed in de inrichting aan de auto-ingang.

De dikte van de draad maaswijdtemeter kan ook worden verkregen uit een andere rekenmachine beschikbaar in Ultracad.com, dit is gedaan om de weerstand langs het spoor en de huidige flow.Hope dit zal u helpen een beetje in uw proces.

Weg het signaal traceren van het huidige trace zoveel mogelijk, het zou moeten werken of proberen te route op verschillende laag als mogelijk.Groeten

Ramesh

Ik heb mijn gecorrigeerd belasting van oud Tosh boven ...

maar over clearence tussen 5A track en signaal-track?Dit betekent dat tussen grote en kleine track nummer.

Er zijn verschillende factoren die bepalen wat de ruimte tussen de sporen moeten worden.

Bijvoorbeeld, je dikke track is waarschijnlijk een aanbod spoor, als u een dunnere signaal naast, en dat signaal is lawaaierig, veel overgangen op het dan kan injecteren
is het lawaai in de levering en het verder uitbreiden waardoor EMC-problemen .

Toch draait langzaam signaallijnen naast is het meestal OK, als u de kamer blijven ze allemaal weg.

Als voor het maken van de raad thuis, ja je nodig hebt om een goede afstand tussen alle tracks, houden dunner tracks uit de buurt van dikker als die van de ets kan ze kort samen.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back