spook lawaai analyse

H

haswath

Guest
hoi,
Ik heb een probleem in Spectre
Ik wilde voor het meten van de ingangsspanning en actuele geluiden van een huidige feedback opamp

Ik heb mijn eindproduct DC analyse, maar havent nog uit te vinden hoe verder te gaan met de berekening van geluidsoverlast V ^ 2 en lawaai i ^ 2 op input van opamp

maar ik zou kunnen bedenken dat ik nodig om de GELUIDSOVERLAST ANALYSES optie in het menu van de ANALOG MILIEU venster iam niet verder

Ik denk dat ik heb mijn vraag duidelijk, kan iemand mij vertellen hoe het uitvoeren van geluidshinder analyse in spookbeeld ......

Bedankt
welkom op de opmerkingen en discussie [/ youtube]

Ik heb gedaan het lawaai simulatie op basis van geluid simulatie in de analoge Design Milieu (ADE).Ik heb gekozen spanningen voor de input en de output.
Dan kreeg ik een mooie curve van 1Hz tot 1GHz.
Hoe krijg ik de totale geluidshinder op de inbreng van de OpAmp?
In de rekenmachine, is er een keuze voor RMSnoise dat een realistisch cijfer.
Is dat oke?

In Cadence ADE, in de resultaten menu kan ik de ideale bijdrage van de belangrijkste xx-apparaat aan op de geluidsoverlast.
Hoe krijg ik de bijdrage van een geselecteerd apparaat met de rekenmachine?

Voor zover ik weet dat je moet gebruiken Lawaai analyse die in de Spectre Analoge Milieu.Voor het schatten van de input geluidsniveaus Ik denk dat je moet gebruiken "vsource" bijvoorbeeld bij de ingang.Met deze bron en Direct Weergave opties formulier kunt u rechtstreeks waarnemingspunt de input en output geluidshinder en NF enz. ... ik gebruikte deze methode lang terug met IC 5.0.I dont weet het curret versies er sprake is van enige wijziging in de procedure.

Ik had gedaan. ruis-analyse, maar ik denk dat het resultaat is uncorrect!Ik hoop: pls ons vertellen in detail als iemand weet hoe dit te doen!

Selecteert u lawaai analysis.Then frequentie sweep variable.The belangrijk is om de juiste sweep range.So meestal voor start-stop-gamma we 1,5-2 keer de bandbreedte van uw circuit dat is als je bandbreedte 1Mhz dan zult u die start-stop bereik START: 0 STOP: 1.5Mhz.Dan voor de output geluid selecteert u spanning (sonde is voor stromingen)
en vervolgens klikt u op selecteren en selecteer vervolgens de netto-uitvoer van uw schema.Voor input noise voltage selecteren en vervolgens als voorheen hit selecteren en kies uw ingangsspanning op het schema.Zeer belangrijk is op de opties te selecteren slaan!. Na het uitvoeren van de analyse naar Resultaten => Printen => Geluid Summary.Then selecteren voor type geïntegreerd geluid, voor eenheid V ^ 2 of V vervolgens voor bereik als voorheen (het moet dezelfde) 0 tot 1.5MHz.Then selecteert u alle soorten en afgeplat & sort die boven een groot aantal tot alle onderdelen van uw route.Bijvoorbeeld als uw route is groot schrijf boven 80.And vervolgens OK.At resultaten display (op het einde) zal er de RMS geluid

Als het lawaai simulatie niet redelijk is, controleert u of u Kf,
AF parameters in uw transistor model bestand.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back