spiraal antenne voeden door microstripline: Urgent

K

kaandee

Guest
Hallo vrienden Ik ben nieuw op MWS CST. Ik heb ontworpen met een arm spiraal antenne en voeden door microstrip lijn zoals hieronder afgebeeld. Ik kreeg de frequentie VS S parameter grafiek is niet een juiste is. Ik weet niet waarom het is. Ik wil frequentie VS straling grafiek en de frequentie VS returnloss grafiek te krijgen. Hoe kan ik met behulp van CST. plz kan iemand me helpen ?.... Ieder een stel me ... hoe kan microstripline voeden gebruiken om spiraal antenne. Is het juist die hieronder ik heb gebruikt. Ik heb gebruik gemaakt transmissie lijn calculator om de parameters voor de ondergrond en microstrip lijn vinden

Bevestig uw model - zal het makkelijker zijn om te controleren wat is het probleem

hi ik heb bevestigd mijn model hier ..... Ik gebruik CST MWS 2008. Ik wil straling patronen te krijgen ... ik weet niet hoe dat moet ... plz help me .... ik heb een probleem met microstrip lijn voeden .... bcoz frequentie VS S parameter grafiek is niet juist een ... plz help me ... hoe kan ik goed een .... Dank u

hallo kaandee, van S11 kunnen we zien dat de antenne niet uitstraalt. De normale manier om een spiraal antenne feed is tot het centrum voeden door coaxiale sonde van de bodem. De manier waarop je voeden is ongebruikelijk voor spiraal antennes. Heb je gesimuleerde een papier of dit je doen door jezelf? proberen te voeden onderaan in het midden en vergelijk de resultaten. Ook uploaden het papier waarmee u de resultaten te vergelijken. Best of luck Praful

hi elk lichaam heeft geen papieren en het ontwerp-model van de patch / spiraal antenne gevoed door microstrip lijn. als je kunt je op te sturen naar mijn e-mail: kallyany@gmail.com Dank je wel

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back