Spice-modellen

D

darksky041257

Guest
Ik heb een grote collectie van Spice modellen - ongeveer 50.000 componenten.

Iedereen wil ze en zo ja waar kan ik plaatsen?

Ja ik ben ook geïnteresseerd als ik ben werken in deze delen en te denken dat deze bestanden zou me helpen in mijn werk

Hallo Zenner,

Waar op de MCU heeft u geüpload uw mooie Bibliotheek?
Ik kan het niet vinden.

Robby

Ik weet niet hoe te uploaden naar MCU?

Hoe kan ik di dat?

Hier zijn de modellen.

Verzameld uit veel plaatsen.

Alle auteursrechten erkend indien van toepassing.
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

Modellen part2

Laatste deel - deze modellen werken met MC7, ICAP en PSpice.

Als iemand een andere heeft u delen.

Hoe zit het met de nauwkeurigheid van de specerij modles?Zoals ik weet, sommige modellen rechtstreeks uit de verkopers zijn niet volledig accuraat zijn.En sommige modellen zijn gecodeerd en kunnen niet aanraken van de interne kern.
Last edited by lennonwang op 06 nov 2003 6:49; bewerkten in totaal 1 keer

U heeft geen garantie van iets op modellen.U kunt het beste is om de test circuits in het apparaat data sheet te simuleren en te kijken of je dezelfde resultaten te krijgen.

Sommige modellen zoals JFET zijn zeer onnauwkeurig vanwege de beperkingen van het apparaat parameters in SPICE.Ik heb eens een bron gesimuleerde volgeling dat een gesimuleerde frequentiebereik dat liep tot en met X-stralen hadden.

Een spoor naar het spoor op Amp-model had een gesimuleerde uitgang die de voedingsspanning overschreden en ging niet dichter bij de - spoor dan 2 V.

Modellen zijn altijd een compromis tussen nauwkeurigheid van de resultaten en simulatie tijd.

In het algemeen zal het model een goed begrip van de eerste orde perfomance te bieden.

Bij de beoordeling van het resultaat dat u bent nadat u kan nodig zijn om een bepaald model te selecteren of het model dat u gebruikt bewerken.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back