SpectreRF op Windows PC?

I

iemotions

Guest
Is een vervanging van SpectreRF op Winodws?
Ik wil een 5GHz VCO Fase lawaai simuleren in
mijn pc omdat het werkstation is echt traag
(slecht departement)

Gebruik Spectre in IC5033 op Redhat7.3.Voorbijgaande simulatie snelheid schaal met de CPU klok.Een 2GHz Athlon is ongeveer 2x een SUN Blade.Voor SpectreRF overwegen 2-4GB geheugen voor PSS analyse.

Quote:

Voor SpectreRF overwegen 2-4GB geheugen voor PSS analyse.

PSS-netwerk moeten alle variabelen winkel voor elk punt van de grondtoon.Als u het nabootsen van een downconversion mixer van 5GHz sommige MHz heb je een fundamenteel met ongeveer 10k punten.Ik heb benadrukt SpectreRF in 97 met een LowIF systeem met 900MHz LO en 800kHz.Het geheugen crashte> 2GB op een echt grote zon op dit moment.

naar rfsystem:

hoeveel middelen ADS nodig
dergelijke analyse te doen als met spectreRF?

Het probleem kwam als minimaal twee grote signalen met hoge frequentie-ratio moeten worden geanalyseerd.In dit geval is de periodieke analyse AC niet werkt of verkeerd resultaat opleveren.Dat is belangrijk als je wilt simuleren blokkeren van een RF niet heel ver weg van de wilde in een directe conversie mixer.Het eindresultaat was om voorbijgaande simulatie te gebruiken.In dit geval slechts een klein venster wordt uitgevoerd via het geheugen.Het aantal van opslag kunnen worden gedefinieerd op voorhand.Dus dat geeft veel ontspannen middelen, maar maken SpectreRF nutteloos.Ik heb niet ADS overwegen vanwege de fundamentele algoritmische beperking die kreeg.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back