Speciale soldeer masker voor hoge stroom tracks.

B

bunalmis

Guest
Ik wil speciale soldeer masker voor het verhogen van de huidige capaciteit van de tracks. Je ziet grijs gebied is soldeer en groen gebied soldeer masker. Hoe kan ik hetzelfde type soldeer masker maken met Eagle (CadSoft)?

Ik weet niet over Eagle, maar u kunt toevoegen strips van koper enz. op een andere laag, geplaatst waar de lijnen zijn op dat spoor. Dan Gerber die laag als "Top Mask Scratch" in te stellen als een composiet laag met de "Top Mask" en het zal dan gemaakt worden zoals op de foto. Hoewel, tenzij het soldeer is "all" de weg langs het spoor ben ik op een verlies om te weten hoe / waarom het zou de huidige draagkracht te verhogen. Ziet er wel ... :) EDIT: AFAIK de weerstand van soldeer is zoiets als zes keer die van koper, zodat het toevoegen van soldeer eigenlijk niet veel te verhogen van de huidige draagkracht. Het kan helpen zodat de baan te krijgen heter want er is ook het soldeer aan warmte, maar misschien je beter af waardoor de baan breder of het krijgen van het vergulde dikker door de fabrikant.

Hoi ik ben niet zeker over de arend tool, maar u kunt uitgebroed lijnen bieden in masker laag op de baan. zodat er in pcb u kunt het masker openingen op de baan. Hoop dat het werkt groet Sug

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back