Spartan 3e starterkit probleem!

C

controller

Guest
hallo iedereen;

Ik heb een Spartaanse 3e starter kit.Ik schrijf code met Xilinx ISE.Xilinx ISE is het genereren van bits bestand en ik last van dit bestand met Xilinx invloed op FPGA.it's ok.i genereren prom bestand uit bits bestand en ik belasting Xilinx platform flitser (xcf04), maar het werkt niet.Ik druk op PROG knop maar niet oplichten XC-GEDAAN geleid.configuratiemodus jumpers zijn Master Serieel.

dankzij ...

Opmerking: platform flitser is eerder werken.maar ik weet niet wat er nu gebeurd.

Heb je eventuele foutmeldingen tijdens het programmeren van de flash?Blader door de vooruitgang van berichten.

Probeer de volgende stap-voor-stap programmeringsprocedure in UG230 pagina 31:
http://www.xilinx.com/bvdocs/userguides/ug230.pdf

Als u wilt herstellen de originele flash-code, ik denk dat de juiste bitstroomtoegang is in "het oorspronkelijke ontwerp voor de Spartan-3E Starter Kit bestuur":
http://www.xilinx.com/products/boards/s3estarter/reference_designs.htm

Weet u zeker dat over Mode config?

Moet u Jumper Mode config (M0, M1, M2).

hoop dat dit helpt

BuBEE

bedankt voor alle antwoorden ...

echo47 schreef:

Heb je eventuele foutmeldingen tijdens het programmeren van de flash?
Blader door de vooruitgang van berichten.

thrn boord mei b defect!proberen op diff boord indien u have 1

hoi,
Ik heb hetzelfde bord.tot nu toe alleen gebruikt JTAG te programmeren FPGA en platform flitser.alle 3 de jumpers moeten worden geïnstalleerd

hoi,
Ik vond het probleem.maar ik weet niet hoe de oplossing ervan.

het probleem is in xc2c64a cpld.CE (chip enable) van xcf04 platform flash wordt gecontroleerd door xc2c64a cpld.maar cpld is niet selecteert de flitser.CE (pin 10 van xcf04) hoog is.ik handmatig besturen lage CE-pin van de flitser en druk op PROG knop boord draait vanaf platform flitser.Ik denk cpld configuratie kan worden gewijzigd.ik download cpld oorspronkelijke configuratie bestand van Xilinx verwijzing ontwerpen.Ik probeer te laden cpld maar effect is een foutmelding geven als "chip-id is niet overeenkomen".hoe ik belasting cpld oorspronkelijke configuratie bestand aan xc2c64a?

dankzij ...

Hoi,

Ik
ben een beginner in FPGA en ik wil programma een PID controle
met VHDL voor een DC-DC converter Buck.

Ik heb Spartan-3E Starter Kit (XC3S500E-FG320-4c)
en ISE8.1.

1) Ik moet lezen 2 analoge signalen, spanning en stroom
Deze kit heeft een dubbele winst-versterkers en 2 gelijktijdige
bemonstering ADC.

2) Ik
kom een PWM-signaal, dat is een functie
van de eerste 2 signalen.

Ik zag een PicoBlaze ADC-bestand, maar hoe kan het gebruik van deze toepassing
of hoe kan deze code aan te passen aan mijn toepassing?

Kunt u mij wat helpen hoe om te gaan met een ingangssignaal
het creëren van een uitgang die ik kan gebruiken in mijn VHDL-code.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back