Spanning uitsplitsing in RF componenten

G

Gakusei

Guest
Heeft iemand enig papieren of adviseren over de berekening of simuleert spanning verdeling in RF componenten?

In het geval van deze filters is zeer dependante op de vormen van de resonantiekringen en koppeling delen en de eigenschappen van de dielectrics gebruikt.Ik heb op dit ogenblik CST te simuleren filters, maar hebben niet kunnen vinden van een methode voor de berekening van het maximale vermogen van mijn ontwerpen.Ik ben nog steeds met behulp van een oude vuistregel methode die ik
ben er zeker van dat underates de filters van een vrij ruime marge.

Hi Gakusei
In CST
Ik denk dat je kunt het uit 2D E-veld op het scherm.een van de
Uitgangen is de hoogste elektrische veld in de structuur in volt / meter
En het geeft u ook het punt waren het append.
Dus nu weet je de waarde van het veld in volt / meter
Je kunt het vergelijken nu 30kvolt/cm (dat is de lucht-verdeling)
gebruik maken van de juiste eenheden.(3kvolt/mm: 3Mvolt/meter)
van deze info weet je als je dichtbij of ver weg van afbraak.

Omdat het genormaliseerd op "1" te krijgen, zodat de waarde in watt net multiplay het
door de inbreng macht.niet "^"

rgz PLAS.

Een ding om in gedachten te houden is de echte wereld gebreken van de productieprocessen.Ze kunnen verlaten burs en scherpe randen die een drastische verhoging van het elektrisch veld.U moet deze items daling lieten zien in een schurend poeder of een zuur geëtst om deze kleine radii effecten.

Algemeen, de invoeging verlies effecten van het circuit Q van de holten en resonatoren zal ze zo groot zijn dat de verdeling zal niet optreden.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back