Spanning onjuiste pijpleiding ADC!

J

jeniffer

Guest
Hi all:
voor pijpleiding ADC, 1LSB totale spanning fout (terugverwezen naar de ADC-ingang) is voldoende voor monotonicity.om een betrouwbare garantie monotonicity, 1/2LSB wordt opgegeven, dit betekent ook dat elke afzonderlijke fase moeten worden ontworpen om een totale spanning fout van minder dan 1 / 4 LSB van de effectieve resolutie van de resterende fasen.Hoe krijg ik de tweede zin?bedankt!
gerelateerd papier: http://www.edaboard.com/viewtopic.php?p=675388 # 675388

Ik niet zeker, maar kan het afkomstig is van dit:

E1 E2 / 2 E3 / 4 ...<0.5LSB
indien e1 = e2 =...= e
e (1 1 / 2 1 / 4 ...)< 0.5LSB
2e <0.5LSB
e <0.25LSBToegevoegd na 7 minuten:Er zijn enkele papers over dit onderwerp, bijvoorbeeld:
SH Lewis, TCAS II, aug. 1992
PJ Quinn, ISCAS, 2005

Maar fout is een lastig onderwerp!het is beter om te spreken over INL en dnl.Toegevoegd na 42 minuten:De tweede paper (degene die u in verband met) is enigszins vaag.Bijvoorbeeld EQU.(11) komt uit het niets!.Ik krijg je het pls laat het me weten.

bedankt.
weet je hoe je de tweede betekenis van "elke afzonderlijke fase moet worden ontworpen om een totale spanning fout van minder dan 1 / 4 LSB van de effectieve resolutie van de resterende fasen"

Hier is de naam van twee goede referenties:
1.SH Lewis, optimaliseren van het stadium resolutie pijplijnsnelheid, in fasen, ..., TCAS-I, aug. 1992

2.AM Abo, Design for Reliability van Laagspanningsschakelaars,
Geschakelde-condensator circuits, PhD thesis, UC Berkeley, 1999

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back