spanje

E

e.Horus

Guest
Hallo allemaal,

Ieder hier weet van een goede site (s) of goede bedrijven in Spanje die RFIC en analoog IC design doen?

Dank u bij voorbaat

Hi e.Horus, ik ben spaans ook.Ik ben blij iemand te zien uit mijn land in dit forum, welkom.
Ik weet nog steeds niet elk bedrijf doet dit soort producten, ik denk dat Spanje is geen goede plek om te werken in VLSI omdat er gewoon geen openstaande vacatures Arent op dit gebied, is het gevolg van het feit dat het produceren van elektronische apparaten hier is te duur voor bedrijven.U kunt beter zoeken in Europese landen, zoals ik doe op dit moment.
Neem contact met mij opnemen via e-mail of wat dan ook, mijn e-mail is dariosmm (at) gmail.com, we kunnen delen meningen / ervaringen / kennis.
Zie je nog wel!

Hola,

Ik ben een Belgische ingenieur;

Ik was op Erasmus in Vigo (Galicië - Spanje) had ik een project op software.

Spanje is zo'n mooi land!

Hier in België is het niet beter voor een VLSI baan, maar als je wilt kan ik sturen een aantal links naar bedrijven die soort van high-tech ...

Van waar in Spanje bent u?Bent u al afgestudeerd of nog student?Vriendelijke groet!

Hi mobile-it, ik ben van Granada in het zuiden van Spanje, ver van Vigo.Ik studeer elektronica-engineering.kunt u een bericht plaatst deze bedrijven?bedankt

Dank u voor uw antwoorden.Ik ben niet uit Spanje.Ik ben momenteel in Noord-Amerika en ik wil om werk te vinden in Europa.Ik heb gevonden op verschillende plaatsen in heel Midden-Europa, maar ik kon niets vinden wat zo ooit in Spanje.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back