Sony KV32S40 video verdwijnt, Audio OK.

S

sonyowner

Guest
Ik heb een SONY KV32S40.
Toen ik de TV op, werkt ok, en na een paar minuten, de Video krimpt verticaal en gaat leeg.de audio nog steeds OK.
Ik kanalen in deze modus, de kanalen veranderen omdat ik audio differnt kanaal horen.
Ik vond het lezen van sommige dat het een fout in de Video-Out afdeling van het moederbord.Wanneer de storing optreedt in dat gedeelte, de veiligheid circuit trappen in en zet de video uit.Geopend de achtercover, zag de video-OUT gebied, tikte en verhuisde een aantal onderdelen, en vond dat een pet 220UF, 50V (C540), toen bewoog tijdens een verticale krimpen, bij verplaatsing, veroorzaakt de foto om de Ok komen.
Denken moet er een losse verbinding, en kan een defecte cap.
Dus kreeg ik een nieuwe 220UF, cap resoldered (met de juiste polariteit) en de tv werkte prima voor ongeveer 8 uur continu, en een paar uur de volgende dag.
De TV is opnieuw handelt op dezelfde wijze als voorheen, en ik ben benieuwd of er iemand enkele tips kunnen delen.
Zou grote waardering voor de hulp.
Bedankt.
Sonyowner: trcengineer (at) yahoo.com

U bent op de goede weg zijn dit klinkt als een slechte soldeerverbinding in de verticale doorbuiging circuits, gaat over de verticale gedeelte speciaal rond de doorbuiging IC en de kap die je vervangen.resolder alle gewrichten, als dat niet helpt begint tikken rond de verticale secties en de plekken waar de V-doorbuiging start verslechtering richten op resoldering in die rubrieken.

Dit weekend, resoldered ik de 7-pens IC (degene die een enorme warmte wastafel) weer is.
Ik kon het niet vinden mijn vergrootglas om de gewrichten te controleren.Weer Gesoldeerde met enkele goede glob van soldeer.
Sindsdien heeft het werkte zat, zondag en vanmorgen.Mij verteld dat dit IC wordt warm, en ik vraag mij af of warmte niet afgevoerd wordt steeds goed genoeg met de achterkant enz. geïnstalleerd.Ik heb toegang tot een laserstraal temperatuur lezer op het werk.Ik ga het doel op de IC, en verschillende swctions van het koellichaam de temperatuurgradiënt met verloop van tijd met TV ingeschakeld profiel.Als ik sommige temp hoger dan 85C zie, ga ik vast te houden een 12V ventilator in de buurt van de openingen op de achterkant om de warmte eruit te komen.
Tot nu toe werkt het OK en ik ben een happy camper.
Bedankt voor de input en de steun van het forum.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back