Sony GDM-2038 helpen?

M

MHEX

Guest
Hallo!
Eerste keer posting: P
Ik heb een oude gdm 2038 Trinitron monitor met een schuld.
Het probleem is, de foto toont roze.Van mijn (zeer kleine) kennis op monitoren, ik ben niet de veronderstelling dat de groene pistool is dood omdat groen heeft nog display, maar het is erg donker.
Dit scherm lijkt niet te beschikken over een standaard circuit lay-out, maar ik gelegen 3 potten aan de achterkant, maar ze heeft niets aan een van de kleuren toen ik probeerde de aanpassing ervan.
Een ander probleem dat ik eerder werd verticale walsen, maar ik resoldered sommige droge gewrichten over dit hetzelfde circuit board op de rug en het probleem verdwenen.
Ik heb ook gecontroleerd of de RGB-kabel en probeerde te vervangen met een geborgen vga leiden uit oude maandag, maar geen geluk ...
Van dit, kan iemand mij vertellen hoe ik terug zou kunnen brengen mijn groene?
Heeft iemand een handleiding voor de gdm 2038?
Ik denk dat dit een zeer oud model, misschien 10 jaar oud, maar het zou leuk zijn om te laten gaan, omdat de scherpte en helderheid zijn in resonably conditie.

Sante,
Mik

Firma Archos wprowadza na rynek nowy phablet – 64 Xenon. To multimedialne urządzenie ma do zaoferowania między innymi 6,4 - calowy ekran, czterordzeniowy procesor, system Android oraz 1GB pamięci RAM.

Read more...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back