sonnet lite

A

anyer

Guest
Ik ben nieuw in dit gebied en ik donno hoe om symmetrie toen ik mijn simuleren schakeling die band-pass filter met coplanaire Waveguide.Het houdt me te vertellen dat er een haven bulken de symmetrie en als u weet dat wij gebruik van de havens aan beide zijden om de grond vlak.
met vriendelijke groet

Kan je vermijden met behulp van de simetry?Het is lastig op te zetten simulatie correct.

De havens onder en boven de lijn van symmetrie moet gelijk zijn.In uw geval, de CPW-poort op de signaal lijn moet 1 en de twee havens aan beide massaplaat moet worden -1, waaruit blijkt dat "Port 1" een "push-pull-poort, of dat de poort is gevoed 180 graden uit fase met betrekking tot de grond vliegtuigen.Labeling beide massaplaat havens "-1" banden ze samen zoveel Sonnet betreft; er
is geen noodzaak voor bruggen of extra metalization te verbinden deze twee vlakken.Hetzelfde geldt voor de "Poort 2."Als u problemen ondervindt bij het gewoon niet maken iets minder dan de symmetrie lijn / vliegtuig; Sonnet negeert zij in de analyse toch.

symmetrical.

Krijg je een foutmelding, of een waarschuwing, bericht omdat Sonnet detecteert dat uw model is niet
symmetrisch.

Succes!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back