software te schilderen het circuit schema?

K

Katrin

Guest
Normaal wordt de route schematisch uit de EDA software dergelijke ADS, Cadence zijn niet geschikt voor de technische presentatie.En voor de documenten meestal mensen hebben om het circuit schematisch weer door een andere tekening software.

Ik wil weten welke software is het beste voor het schilderen van het circuit schema?Zijn er software die kan worden geassocieerd met Cadence waarmee we kunnen exporteren een keurig schematisch uit cadans direct in plaats van het opnieuw met de hand?

goed punt Katrin ....een dergelijke software zou echt helpen tijdens presentaties.
Maar ik denk dat u nog kunnen overleven met wat we hebben ..open het circuit schema ..print screen / scherm vangen ...Vervolgens gimp ...moet boete recht?

Ja, het is een gemeenschappelijk beproeving i guess ... maar zonder een oplossing ...

Persoonlijk gebruik ik Microsoft Visio voor het tekenen van leidingen, het werkt wel reasonablly goed ...

Een andere goede software is Corel-draw die sommige mensen meer makkelijk te gebruiken ...

Groeten

srieda schreef:

goed punt Katrin ....
een dergelijke software zou echt helpen tijdens presentaties.

Maar ik denk dat u nog kunnen overleven met wat we hebben ..
open het circuit schema ..
print screen / scherm vangen ...
Vervolgens gimp ...
moet boete recht?

U kunt gebruik maken van een PS-printer geconfigureerd door ". Cdsplotinit 'te drukken het schema in Cadence in PS-bestanden.Dan kunt u deze converteren ps bestand in pdf-of eps-formaat.

Katrin schreef:srieda schreef:

goed punt Katrin ....
een dergelijke software zou echt helpen tijdens presentaties.

Maar ik denk dat u nog kunnen overleven met wat we hebben ..
open het circuit schema ..
print screen / scherm vangen ...
Vervolgens gimp ...
moet boete recht?

Ik gebruik het afdrukken naar poscript bestand en vervolgens converteren naar pdf manier, omdat het gebruik en een betere resolition kunt zoomen Voor beoordelingen Ik gebruik meestal gewoon scherm momentopname.

Katrin schreef:

Normaal wordt de route schematisch uit de EDA software dergelijke ADS, Cadence zijn niet geschikt voor de technische presentatie.
En voor de documenten meestal mensen hebben om het circuit schematisch weer door een andere tekening software.Ik wil weten welke software is het beste voor het schilderen van het circuit schema?
Zijn er software die kan worden geassocieerd met Cadence waarmee we kunnen exporteren een keurig schematisch uit cadans direct in plaats van het opnieuw met de hand?

renwl schreef:Katrin schreef:

Normaal wordt de route schematisch uit de EDA software dergelijke ADS, Cadence zijn niet geschikt voor de technische presentatie.
En voor de documenten meestal mensen hebben om het circuit schematisch weer door een andere tekening software.Ik wil weten welke software is het beste voor het schilderen van het circuit schema?
Zijn er software die kan worden geassocieerd met Cadence waarmee we kunnen exporteren een keurig schematisch uit cadans direct in plaats van het opnieuw met de hand?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back