SMT onderdelen op Microstrip

B

brandon30x

Guest
Als een microstrip lijn wordt verondersteld te beschikken over een lengte van bepaalde elektrische, maar moet worden gedeeld door een SMT component zoals een gelijkstroom condensator blokkeert, is de lengte van de lijn moeten worden gecompenseerd (ingekort) als gevolg van de kloof geplaatst in de lijn voor het SMT-deel?

Alle hulp zou worden gewaardeerd, dankzij
-Brandon

Welkom Brandon,Er zijn enkele opties ...
Se in het Foto 1 Microstripline Lengte-ik zeggen, denk dat het heeft een lengte van 27.3mm
in het oorspronkelijke trace, nadat ik de vermindering van de lengte 17 mm zeggen het niet verandert de
Impedace het verandert alleen het verlies en fase-eigenschappen ....
Dus gebruik TXline Calculator vrij beschikbaar op de website AWR naar .. begrijp de feect

Of gebruik een RF-simulatie-instrumenten zoals een magnetron Office om de prestaties onderzoek wordt het effect op het ontwerp ...--- --- Manju
Sorry, maar je moet ingelogd zijn om deze bijlage weer te geven

Ik ben het eens, het beste zou zijn om model te krijgen voor een goed deel van de SMT en steek hem in de lijn met een magnetron analyse programma.

Als je tegen een zeer lage frequentie, misschien wel 100 MHz, ik zou er geen zorgen over te nemen en alleen de lengte was het zelfde met of zonder de part.Als ik omhoog naar 3 GHz, zou ik het moeten analyseren, of het circuit zou waarschijnlijk helemaal niet werken!

En ik zal Modelithics weer aansluiten.Neem een kijkje op de app-notes te begrijpen wat de gevolgen zijn voor het modelleren van onderdelen SMT.

http://www.modelithics.com/

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back