SMPS gebaseerd Acculader

V

vaibhav.k

Guest
Hi Friends,.Total output rating of 300 watt 12V ad 24V selectable.

Ik ben bezig met nieuw ontwerp van SMPS gebaseerd Acculader.
Totaal uitgangsvermogen van 300 watt 12V advertentie 24V selecteerbaar.
Ik ga UCC3804 selecteren (Huidige mode PWM-controller) en UC3906 (SLA Battrey betaling). En met 2 schakelaar forward converter topologie
Kan iemand mij vertellen eender welke andere opties voor component selectie Gelieve ook te uploaden of mail mij elke verwijzing ontwerp.

Thanks in advance
Vaibhav

Ik gebruikte dat ... ik niets kon vinden ... behalve op sommige app toelichting texas site ..... het is een grote chip, maar slecht geserveerd op info ...........

Maar ik vraag u, is de 3906 power up eerste (het moet) voordat de batt spanning is aangesloten?

........ herinner me ook hoe werkt het als de batterij van de verkeerde spanning is aangesloten op de verkeerde manier ronde, toen de aanvankelijk volledig ontladen?

en wat over een geruïneerde batterij ...... een thats gesulfateerd naar de hel en weer terug ... wat als ik een verbinding die aan uw lader?

en hoe zit het feedback compensatie ....... 3906 heeft de compenserende R en C. ... hoe ga je deze set?.

en wat gebeurt er als ik koop je oplader, en ik laat een volledig opgeladen batterij aangesloten en dan schakelt al de bevoegdheid om de fabriek cuzz im going home .... heeft uw batt langzaam lozen via de feedback divider?

Kan iemand mij voorzien referentie schema van 2 schakelaar vooruit converter met een aantal ontwerpen berekening

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back