slechts een spoel of LC tank in draadloze ontvanger frontend?

K

katrin

Guest
Hallo.

Ik wil het ontwerpen van een draadloze ontvanger voor laag vermogen toepassingen.

Voor de front-end kan worden ofwel een spoel om de macht of een LC-tank te ontvangen.

Kan iemand me uitleggen hoe te kiezen tussen deze twee?
Het zou ook erg leuk zijn als je kan me wat literatuur voor referentie.

Hi katrin,

Kun je wat meer details over uw ontvanger, uit het diagram, ik denk het is een implantaat.In een dergelijk geval, meestal zijn vaste frequentie, dus je hebt de vrijheid om te kiezen tussen beide.Zijn alle afhankelijk zijn van andere bedwingt zoals omvang, kosten, matching, lawaai prestaties, selectiviteit, tunablity ...

Corrigeer me als im misleidend.

bedankt,

Bedankt!

Ja, mijn receiver heeft een vaste frequentie werkt voor implantaten aanvraag

Wanneer beide van de topologieën mogelijk zijn, zou u kunnen uitleggen wat details van deze ontwerpen door u genoemde beperkingen, zoals zoals grootte, kosten, matching, .. en ga zo maar door?
Blackuni wrote:

Hi katrin,Kun je wat meer details over uw ontvanger, uit het diagram, ik denk het is een implantaat.
In een dergelijk geval, meestal zijn vaste frequentie, dus je hebt de vrijheid om te kiezen tussen beide.Zijn alle afhankelijk zijn van andere bedwingt zoals omvang, kosten, matching, lawaai prestaties, selectiviteit, tunablity ...Corrigeer me als im misleidend.bedankt,

om te beginnen, kunt u verwijzen naar deze boeken

1) Omnidirectioneel Inductive Powering for Biomedical Implants
2) CMOS Circuit Design voor RF Sensoren

hij wijst ook op diverse verwijzingen ..

Bedankt,

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back